122 Reacties

één maand geleden

Reactie op J_de

Jaa heel spannend zelfs!! Ik hoop het ook zo erg het is dan onze eerste kin ...
Laat je het weten? Ik ben heel benieuwd! ❤️

één maand geleden

Reactie op Mama van een lief meisje

Laat je het weten? Ik ben heel benieuwd! ❤️
Jaa tuurlijk zal het laten weten😊

één maand geleden

Ik maakte mezelf elke maand gek door elke symptoom te linken aan een innesteling, maar dit keer had ik het wel echt gevoeld. Ik voelde lichte steekjes vanaf 9 DPO en pijn aan mijn rechtereierstok. Test gedaan na 11 DPO, negatief en bij 13 DPO positieve test in handen! Normaal gesproken dacht ik bij krampen dat het een innesteling was maar dit was echt anders dan (menstruatie)krampen.

één maand geleden

Hoiii ik ben vandaag 10DPO en gister voelde ik lichte steekjes bij mijn eierstok, vandaag helemaal niks.. Oh en eergisteren moest ik huilen omdat ik in de file stond 🤣 ik denk dat het zover kan zijn, maar geen ideee.. even afwachten nog

één maand geleden

Ik heb volgens mij met 3 dpo een innestelingsbloeding gehad, conform de voorspelde ovulatie dan. Een dag later lichte krampen onderin mijn buik en meer honger en moe. Met 8 door een vroege test gedaan omdat ik niet meer kon wachten 🙈 maar eigenlijk vooral ter bevestiging want mijn gevoel zei al dat het zo was.

één maand geleden

Spannend allemaal! Zelf heb ik vorige maand een miskraam gehad. Maar nu opnieuw klachten van gevoelige borsten en eetbuien. Nu 12 dgn dpo en heb ik vanmorgen een early action zwangerschapstest gedaan (ik heb een verkorte cyclus van 25 a 26dgn) en nu is dit de uitslag.🤞🤞hopelijk mag het goed gaan. Vorige keer voelde ik vanaf begin af aan dat het "anders" was dan bij onze eerste. Nu heb ik een vertrouwd gevoel.

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik maakte mezelf elke maand gek door elke symptoom te linken aan een innest ...
Oh wauw gefeliciteerd😊🥳ja ik denk dat ik het ook gevoeld heb een paar dagen terug maar ja dat weet ik ook niet echt zeker hoor nou gwn wachten tot zondag🙈

één maand geleden

Reactie op melissax94

Hoiii ik ben vandaag 10DPO en gister voelde ik lichte steekjes bij mijn eie ...
Hahaha ik ken het hoor de hormonen zijn heftig, maar ja laten we zeker nog ff wachten😊zou je het kunnen laten weten wanneer je gaat testen ben echt benieuwd

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Ik heb volgens mij met 3 dpo een innestelingsbloeding gehad, conform de voo ...
Heb je dan wel een positieve test gekregen? 😊

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Spannend allemaal! Zelf heb ik vorige maand een miskraam gehad. Maar nu o ...
Ahg ja een miskraam is nooit echt leuk zelf weet ik niet hoe het is maar voor jou is dat vreselijk natuurlijk. Ik zie wel een hele lichte streep maar zou voor de zekerheid over een paar dagen een nieuwe nemen😊laat het me even weten ben erg benieuwd

één maand geleden

Nu net getest en binnen 5 min een hele lichte maar duidelijke streep. Ben nu 13/12 dpo. Wat vinden jullie positief of nog ff afwachten tot zondag??🙈

één maand geleden

Sorry zie nu pas dat het een best onduidelijke foto is zal een nieuwe maken😅

één maand geleden

Het is wel iets donkerder dan op de foto

één maand geleden

Reactie op J_de

Heb je dan wel een positieve test gekregen? 😊
Ja, had inderdaad een positieve test 🙂 ben zelf maar overgegaan op de digitale testen, want met die streepjes had ik steeds op mijn NOD net zo'n dun streepje als op jouw foto. Dan twijfelde ik nog teveel of ik echt iets zag of iets wilde zien, maar een streepje is een streepje! 😉

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Spannend allemaal! Zelf heb ik vorige maand een miskraam gehad. Maar nu o ...
Erg herkenbaar. Heb zelf begin juli een miskraam gehad en nu opnieuw een positieve test. Ondanks dat het wel spannend blijft, herken ik wel dat gevoel dat de vorige keer anders was.

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Ja, had inderdaad een positieve test 🙂 ben zelf maar overgegaan op de digi ...
Awww zo leuk ben echt oprecht blij voor je😊🥳ja die digitale zijn natuurlijk veel beter en dat staat het ook echt duidelijker. Ja snap ik normaal heb ik echt lijn ogen maar dit was heel duidelijk🙈

één maand geleden

Reactie op J_de

Het is wel iets donkerder dan op de foto
Bij mij begon het ook heeeeel licht! Elke dag ff blijven testen

één maand geleden

Reactie op Riri7

Bij mij begon het ook heeeeel licht! Elke dag ff blijven testen
Jaa zal ik zeker ff doen dacht morgen en dan zondag op mijn Nod nog ff🙈kan niet wachten wanneer het donkerder wordt

één maand geleden

Reactie op J_de

Ahg ja een miskraam is nooit echt leuk zelf weet ik niet hoe het is maar vo ...
Ja dit was iets te vroeg gefotografeerd hahaa! door de miskraam voel ik mij er fijn bij om de komende week om de dag een testje te doen. Of de hcg toe neemt of afneemt... I let you know!! Hou jij ons ook op de hoogte :)

één maand geleden

Reactie op J_de

Nu net getest en binnen 5 min een hele lichte maar duidelijke streep. Ben n ...
Ik zie de streep! Ik zou persoonlijk zondag nog 1ntje doen. Gewoon dat je die echt dikkere streep gaat krijgen.