122 Reacties

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Erg herkenbaar. Heb zelf begin juli een miskraam gehad en nu opnieuw een po ...
Gefeliciteerd! Ondanks dat het heel pril is. Fijn dat je hetzelfde herkent als ik! Ik was vorige maand ook heeel afwachtend met mij aanmelden bij de verloskundige. De praktijk moest ik wel bellen ivm de miskraam en die zei direct dat veel vrouwen dat gevoel hebben. Dus ik vertrouw op dit gevoel, dat het weer anders is. En hetzelfde is als bij mijn 1e kindje. Anders word ik gek ben ik bang

één maand geleden

Deze gisteren gehad op 9DPO… te vroeg hoop ik… heb wel echt steken gevoeld in mijn onderbuik richting mijn lies… maar ik durf nu eigenlijk niet meer te hopen… wat denken jullie? 🥹

één maand geleden

Reactie op Veer1993

Deze gisteren gehad op 9DPO… te vroeg hoop ik… heb wel echt steken gevoeld ...
Ik was ook negatief op 9DPO! Pas 13DPO positief

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ja dit was iets te vroeg gefotografeerd hahaa! door de miskraam voel ik mij ...
Isgoedd😊

één maand geleden

Net genomen🙈🥳🥳2 dagen voor mijn Nod en eerste poging toch wel zwanger😍

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ik was ook negatief op 9DPO! Pas 13DPO positief
Zelfde ja

één maand geleden

Reactie op J_de

Net genomen🙈🥳🥳2 dagen voor mijn Nod en eerste poging toch wel zwanger😍
Voorzichtig gefeliciteerd!!! 🍀

één maand geleden

Heyy wij hopen op een 2 kindje en zit nu op 13DPO en nogsteeds negatief zijn er meer die later tog positief testen en testen julie in de ochtend of smiddags/savonds bij mijn dochter had ik al vrij snel een positieve test vandaar de vraag op hoeveel DPO testen julie positief en iedereen alvast gefeliciteerd met julie zwangerschappen ☺️🎉

één maand geleden

Reactie op Riri7

Voorzichtig gefeliciteerd!!! 🍀
Dankjewell😊

één maand geleden

Reactie op Danouky

Heyy wij hopen op een 2 kindje en zit nu op 13DPO en nogsteeds negatief zi ...
Dankjewell, zelf positief met 13/12/11 dpo🙈

één maand geleden

Reactie op Veer1993

Deze gisteren gehad op 9DPO… te vroeg hoop ik… heb wel echt steken gevoeld ...
Ik was ook pas 12 dpo positief. Dus ik zou goedkopere bij de action kopen voor de komende dagen. En dan misschien de clearblue voor de nod?

één maand geleden

Reactie op Danouky

Heyy wij hopen op een 2 kindje en zit nu op 13DPO en nogsteeds negatief zi ...
Verschilt denk ik per vrouw. Ik heb nu bij 12 dpo een positieve test, maar geen knal. Dus misschien afwachten of je menstruatie komt??

één maand geleden

Wie heeft dit nog meer, ik heb gevoelige borsten maar nog niet zo erg als de 1e zwangerschap. Zes maanden via de borst gevoed en gestopt, nooit meer gelekt of productie gehad nadien. Onze wens voor een 2e aanwezig maar nu lekt er melk uit m’n borst😅. Ik ben DPO dag 6, herkennen meer vrouwen dit?

één maand geleden

Reactie op J_de

Hahaha ik ken het hoor de hormonen zijn heftig, maar ja laten we zeker nog ...
Haha idd, ik heb net getest met early 5 dagen van de Kruidvat, maar helaas negatief. Dus ben nu dat ik denk hmm miss dan toch niet

één maand geleden

Reactie op melissax94

Haha idd, ik heb net getest met early 5 dagen van de Kruidvat, maar helaas ...
Wacht voor de zekerheid toch af je weet het nooit😊

één maand geleden

Reactie op siep12389

Wie heeft dit nog meer, ik heb gevoelige borsten maar nog niet zo erg als d ...
Ik herken dit helaas niet.. maar hoe ziet de kleur eruit? En lekt het uit 1 borst of uit beide? Zou het uit 1 borst lekken zou ij de huisarts bellen

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ik herken dit helaas niet.. maar hoe ziet de kleur eruit? En lekt het uit 1 ...
Beide borsten, witte melkproductie. Heb nu ook pijnlijke borsten, maar even een test halen!

één maand geleden

Reactie op siep12389

Beide borsten, witte melkproductie. Heb nu ook pijnlijke borsten, maar even ...
Oh spannend. Misschien ben je wel verder dan je denkt. Had je bij de eerste ook zo snel productie? Hou je ons op de hoogte? Voor nu veel succes 🍀🍀

één maand geleden

Een zeer lichte positieve test op 9DPO na mijn miskraam (5+3, tweede zwangerschap) van vorige maand… Laat deze alsjeblieft wel goed gaan…. 🤞🏻🍀

één maand geleden

Reactie op Marelena

Een zeer lichte positieve test op 9DPO na mijn miskraam (5+3, tweede zwange ...
Vergeten toe te voegen: had al vermoeden dat het weer raak was. Kon het alleen niet geloven… Bleef crème kleurige afscheiding houden en werd meer, temperatuur ging omhoog en wat misselijk/onrustig darmen. Nu sinds vandaag ook wat gespannen borsten.