122 Reacties

één maand geleden

Reactie op lottefx

Het dit herken ik! Ik heb ook wel wat zeurend gevoel in de onderbuik, niet ...
Yes me 2, een soort druk in mijn schaamstreek, lies en onderrug

één maand geleden

Reactie op lottefx

Het dit herken ik! Ik heb ook wel wat zeurend gevoel in de onderbuik, niet ...
Jaa inderdaad het voelt allemaal gek🙈🤣

één maand geleden

Reactie op lottefx

Het dit herken ik! Ik heb ook wel wat zeurend gevoel in de onderbuik, niet ...
Ja herkenbaar!

één maand geleden

Soms heb ik ook nergens last van en denk ik zou er iets mis zijn??? Hebben meer mensen dit?

één maand geleden

Reactie op Ano1234

Soms heb ik ook nergens last van en denk ik zou er iets mis zijn??? Hebben ...
Ja ik ook. 5 weken nu maar eigenlijk is het nog zo pril hihi. Ik denk dat we deze tijd straks gaan missen dat we nog geen klachten hadden 😜

één maand geleden

Reactie op Riri7

Ja ik ook. 5 weken nu maar eigenlijk is het nog zo pril hihi. Ik denk dat w ...
Jaa waarschijnlijk wel😅

één maand geleden

Morgen mijn nod, gister early test gedaan en die was negatief. Dus helaas morgen gewoon ongesteld worden denk ik.. 🥹 door naar de volgende ronde

één maand geleden

Reactie op melissax94

Morgen mijn nod, gister early test gedaan en die was negatief. Dus helaas m ...
Hier ook. Vandaag ongesteld geworden. Hopen dat deze ronde gaat slagen 😁

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Oh spannend. Misschien ben je wel verder dan je denkt. Had je bij de eerste ...
Positief getest op vakantie! 🌞

één maand geleden

Ik ben nu 4 a 5 dpo en ben vanaf vanavond vreselijk misselijk! Weet niet goed of dit iets betekent, of dat het griep is😅

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Ik ben nu 4 a 5 dpo en ben vanaf vanavond vreselijk misselijk! Weet niet go ...
5 a 6 dpo moest het zijn🥴

één maand geleden

Reactie op siep12389

Positief getest op vakantie! 🌞
Aaaaaah super leuk! Gefeliciteerd 😍😍

één maand geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Aaaaaah super leuk! Gefeliciteerd 😍😍
Dankje wel! Jij ook gefeliciteerd 😊

één maand geleden

Meer dames bij wie de kwaaltjes pas ‘s avonds / ‘s nachts aanwezig zijn? Overdag nergens last van, ‘s avonds licht gevoelige borsten en ‘s nachts de welbekende groeikrampjes. Zo gek; elke dag gaat het zo.

één maand geleden

Reactie op lJw.

Meer dames bij wie de kwaaltjes pas ‘s avonds / ‘s nachts aanwezig zijn? Ov ...
Ja, dat heb ik ook! Of ik denk, omdat je 's avonds minder afleiding hebt, dat je de klachten meer opwerkt? Dat gevoel heb ik haha

één maand geleden

Ik ben volgens flo nu 11 dpo en slaap al 3 nachten slecht. 3x per nacht naar de wc maar verder merk ik nog helemaal niks. Ik heb nog een gewone test in huis en had mezelf voorgenomen ook pas te testen bij NOD maar het duuuurt zo lang 😂

één maand geleden

Reactie op anoniemuis

Ik ben volgens flo nu 11 dpo en slaap al 3 nachten slecht. 3x per nacht naa ...
Herkenbaar. Ik nu 9 of 10 dpo en sinds gisteren wat klachten. Morgen is mijn Nod. Wilde in ieder geval tot dan wachten, maar toch eigenwijs en net getest. Spierwit helaas. Was ook een gewone test. Nu al spijt dat ik niet kon wachten🙈 Succes!

één maand geleden

Reactie op Ell_2

Herkenbaar. Ik nu 9 of 10 dpo en sinds gisteren wat klachten. Morgen is mi ...
Aahh wat balen! Die teleurstelling is dan zo groot terwijl je ook weet dat het nog alle kanten op kan gaan natuurlijk. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik zelfs pas een week na m’n NOD positief. 😅

één maand geleden

Reactie op anoniemuis

Aahh wat balen! Die teleurstelling is dan zo groot terwijl je ook weet dat ...
Ooh een week zelfs! Ik bij mijn vorige zwangerschap wel op 11 dpo al. Ik had eigenlijk afgelopen week het gevoel dat het niet gelukt was. Gisteren ineens misselijk en pijnlijke borsten. Dit heb ik nooit. Toen een beetje hoop en dus die testdrang vanmorgen 😂 Moet zeggen dat ik nu wel lichte menstruatiekrampen voel opkomen, dus ben benieuwd.. Heb jij klachten en wanneer is jouw Nod?

één maand geleden

Reactie op Ell_2

Ooh een week zelfs! Ik bij mijn vorige zwangerschap wel op 11 dpo al. Ik h ...
Aaww wat balen! Hopen dat het niet doorzet. Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Normaal ongeveer 30/33 dagen en afgelopen maand ineens 44… we zitten midden in een verbouwing dus die uitschieter kwam denk ik door stres. De vorige keer was het in een keer raak, en toch ben ik bang dat het deze keer anders gaat zijn. Volgens m’n app is mn NOD rond 2 oktober.