122 Reacties

één maand geleden

Reactie op anoniemuis

Aaww wat balen! Hopen dat het niet doorzet. Ik heb een hele onregelmatige ...
Het heeft doorgezet helaas.. Wel even een baaldag, maargoed hopelijk de volgende keer. Wel lastig zo'n onregelmatige cyclus lijkt me! Dan weet je ook niet goed wanneer je ovulatie is. Hopelijk heb je geluk!

één maand geleden

Reactie op Ell_2

Het heeft doorgezet helaas.. Wel even een baaldag, maargoed hopelijk de vo ...
Aaww wat jammer! Ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn voor je 🫶🏽

één maand geleden

Sorry misschien beetje gek vandaag 10 dpo en een positieve zwangerschap test nu heel de avond op de wc een zachte boodschap is dit normaal 😅

één maand geleden

Reactie op lJw.

Meer dames bij wie de kwaaltjes pas ‘s avonds / ‘s nachts aanwezig zijn? Ov ...
Ik ook! Vooral in de avond inderdaad. Moeilijk te omschrijven maar een opgeblazen gevoel 😜

25 dagen geleden

Reactie op anoniemuis

Aaww wat jammer! Ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn voor je 🫶 ...
Dankjewel! Hopelijk heb jij snel goed nieuws!🤞

25 dagen geleden

Reactie op Ell_2

Dankjewel! Hopelijk heb jij snel goed nieuws!🤞
Ik denk ook dat ik door mag na een volgende ronde… gister avond wat krampen en verwacht vandaag/morgen wel m’n menstruatie… merk verder ook helemaal niks helaas. Vannochtend nog wel getest met een gewone test maar die was spier wit.

25 dagen geleden

Reactie op happystar

Sorry misschien beetje gek vandaag 10 dpo en een positieve zwangerschap tes ...
Weet niet of het normaal is maar ik had het ook 😅 1 dag gelukkig maar. Misschien zijn het de spanningen

25 dagen geleden

Vandaag 4 weken zwanger middels ivf! Ik heb een constante spierpijn in m’n buik…

24 dagen geleden

Zijn er meer dames met krampen/steken aan een kant van de buik/rug?

24 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Zijn er meer dames met krampen/steken aan een kant van de buik/rug?
Vooral rechterkant🙈

24 dagen geleden

11 dpo en 3+5 ik begin wat misselijk te worden, moe, af en toe wat hoofdpijn en ik merk dat er een hoop gebeurt in mn onderbuik.

24 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

11 dpo en 3+5 ik begin wat misselijk te worden, moe, af en toe wat hoofdpij ...
Ik ben vandaag 3+6 en we hebben een beetje dezelfde symptomen😂 heb vannacht gewoon 12 uur geslapen😳 heel erg moe ben ik

24 dagen geleden

Op 4+5 ineens mijn pijnlijke borsten verdwenen. Meer die dit hebben en herkennen van een evt vorige zwangerschap? Ik heb het gevoel dat dit de vorige keer foute boel betekende; maar weet ik niet meer zeker?

24 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik ben vandaag 3+6 en we hebben een beetje dezelfde symptomen😂 heb vannach ...
Ja ik herken het ook echt van m’n eerste zwangerschap 🙈 ik hoop dat de misselijkheid niet doorzet, de vorige keer had ik droge hg 😣 wel lekker zo’n goede nacht! Ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb haha

24 dagen geleden

Reactie op lJw.

Op 4+5 ineens mijn pijnlijke borsten verdwenen. Meer die dit hebben en herk ...
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap nooit pijnlijk borsten gehad. Ik zou me niet te druk maken ☺️ je symptomen kunnen ik het begin wat wisselend zijn, heb ik het idee.

23 dagen geleden

Ik heb gister ochtend 2 dagen voor mn NOD met een gewone test negatief getest en ga morgen ochtend met een early testen. Maar sinds vandaag ineens hele drukkende borsten. Ook heb ik nu in de afgelopen 2 dagen al 3 keer bijna moeten huilen door een zielig verhaal wat ik van klanten op het werk hoorde. (Ik doe klantenservice) Zal het dan toch???

23 dagen geleden

Vandaag 4+6 en sinds gisteren en onstilbare dorst. Niet normaal!

23 dagen geleden

10 dpo vandaag en veel last van menstruatie krampen en afscheiding. Vind het maar spannend. Zwangerschap en menstruatie lijken zoveel op elkaar ! 😴

23 dagen geleden

Dpo 9 en positief getest. Ook al een paar dagen wat menstruatieklachten. Vannacht ook ineens aan de race (had ik vorige x ook eerste weken met regelmaat) Verder eigenlijk niets. Borsten oké geen tepel verkleuringen. Nog niet misselijk. 🤞🏼

23 dagen geleden

11 dpo. Licht positieve test. Menstruatiepijn is eigenlijk hele dag aanwezig en licht roze/bruin bloedverlies tijdens toiletgang. Ik hooooop zo een innestelingsbloeding! Kan niet nog een miskraam aan :(