17 Reacties

één maand geleden

Mijn testjes blijven van action ook vrij licht... maar vergeleken met de bovenste en onderste is de oploop prima. 🤞🏻🥳 voorzichtig gefeliciteerd!

één maand geleden

Ligt eraan hoeveel uren/dagen er tussen de testen inzitten?

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ligt eraan hoeveel uren/dagen er tussen de testen inzitten?
De bovenste is van dinsdagochtend, die ander woensdagochtend en de onderste is van vandaag

één maand geleden

Reactie op MaybeBaybe3

De bovenste is van dinsdagochtend, die ander woensdagochtend en de onderste ...
Ah oké. HCG verdubbelt zich elke 48-72 uur, dus denk nog te vroeg om te zeggen dat het niet goed oploopt. Ik zal over 2 dagen nog eens testen en hopelijk zie je dan wel goed verschil! In het begin is het ook gewoon nog erg licht en slecht te zien. Duim voor je! 🍀🤞🏻

één maand geleden

Schat geen zorgen, ik heb ook nu 3 dagen getest zonder echte oploop, vanmorgen dag 4 en ineens veel donkerder dan de dagen hiervoor!!! 😘 het komt goed , 3 keer is scheepsrecht, is bij ons nu ook de 3e keer na mn dochter

één maand geleden

Ik van 11 t/m 14 dpo bijna geen oploop en vanmorgen 15 dpo eens een duidelijke oploop. Ik weet hoe moeilijk het is, hier 5 miskramen. Houd hoop 🧡

één maand geleden

Reactie op lJw.

Ik van 11 t/m 14 dpo bijna geen oploop en vanmorgen 15 dpo eens een duideli ...
Ahh ik hoop dat het bij mij ook zo loopt. Lief! Voor jou ook spannend, gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Schat geen zorgen, ik heb ook nu 3 dagen getest zonder echte oploop, vanmor ...
Oh ik hoop dat ik morgen ook verschil ga zien! Doet mij goed dit te lezen, fijn!

22 dagen geleden

Ben ook bang dat het bij mij fout gaat morgen is mijn nod

22 dagen geleden

Deze is met 2 echo testen op de dag

22 dagen geleden

Extra

22 dagen geleden

Reactie op happystar

Deze is met 2 echo testen op de dag
Oh wat spannend voor je! Ik hoop dat het bij jou wel verder gaat oplopen!

22 dagen geleden

Reactie op happystar

Deze is met 2 echo testen op de dag
Op basis van de testen die juist aflopen op de foto, ziet het er niet heel goed uit.. 💔 Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Zal voor je duimen! 🍀🤞🏻

22 dagen geleden

Ander merk pakken... bij mij 2 miskramen liepen ook niet op ... maar zegt niks natuurlijk

22 dagen geleden

Hey hoe gaat het? Zijn je testen inmiddels opgelopen? En ben je voorbij je NOD gekomen?

8 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hey hoe gaat het? Zijn je testen inmiddels opgelopen? En ben je voorbij je ...
Heyy, nee uiteindelijk toch een vroege miskraam geworden... De testen waren toch weer een teken dat het niet goed zat...