12 Reacties

6 dagen geleden

Wat maakt dat je denk dat dit niet zou kunnen?

6 dagen geleden

Wat een tof idee! Maar ik zou het niet doen ivm de eventuele giftige stoffen die je altijd wel een beetje in ademt..

6 dagen geleden

Reactie op Marijke R

Wat maakt dat je denk dat dit niet zou kunnen?
Ze raden af om te verven bij een zwangerschap vanwege de giftige stoffen die je kan inademen. Vooral bij verf op terpentine basis. Weet niet zo goed hoe dit is met graffiti...

6 dagen geleden

Ps; ook verflucht inademen wordt afgeraden, dus ik zou dit ook niet doen ♡

6 dagen geleden

Reactie op Nicolet22

Ze raden af om te verven bij een zwangerschap vanwege de giftige stoffen di ...
Dat klopt, maar dit geldt niet altijd voor graffiti verven. Ook worden deze bij workshops in meeste gevallen gebruikt in goed geventileerde ruimten en worden er mondkapjes gedragen. Raadzaam is om even op de website van de aanbieder van de workshop te kijken, dit is namelijk een vrij veel gestelde vraag in hun sector.

6 dagen geleden

Reactie op Marijke R

Dat klopt, maar dit geldt niet altijd voor graffiti verven. Ook worden deze ...
Je gaat het risico toch niet lopen denk ik dan 🫣

6 dagen geleden

Als ik het opzoek op Google staat er dat in de medische wetenschap geen kennis over eventuele negatieve effecten bij de zwangerschap bij werken met graffiti 😊 ik denk dat dat betekend dat het kan! 😂

6 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Je gaat het risico toch niet lopen denk ik dan 🫣
Is wat een idee zelf wil. Net op aantal websites gekeken en hierin wordt het niet verboden. En zijn er zeker zwangeren die er dus wel aan deelnemen. (Heb dit zelf nog nooit gedaan hoor...)

5 dagen geleden

Reactie op Marijke R

Is wat een idee zelf wil. Net op aantal websites gekeken en hierin wordt he ...
Maar ik denk dan.. verf is niet goed.. in een spraybus graffiti zit.. verf. Ik persoonlijk zou het never doen. Just 2 be sure. Anders gewoon even een gynaecoloog raadplegen of je HA. Succes ermee in elk geval (tof idee wel!)

5 dagen geleden

Ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen. Iedereen heeft er namelijk een andere kijk op ☺️

5 dagen geleden

Thanks voor de reacties, ik ben gelukkig niet de enige die hier zijn twijfels bij heeft... dat wordt dan maar een smoes verzinnen...

5 dagen geleden

Haha ik heb dus 12 december kerst bedrijfs uitje incl overnachting. De activiteit is altijd een verrassing voor de rest 🙃 Nu wil ik pas na de termijn echo het bekend maken op kantoor 29 november maar dat is ook natuurlijk een kans dat ze iets verzinnen wat niet kan. Zoals zo iets bijvoorbeeld zou ik inderdaad eerst dubbel checken ivm giftige stoffen.