17 Reacties

21 dagen geleden

Ik gebruik voor dit soort dingen ChatGPT veel, misschien dat ie hier ook iets van kan maken? Dan kun je ook belangrijke details enzo verwerken :)

21 dagen geleden

Ben benieuwd waar je mee gaat komen! Wij zijn ook na een lang traject weer zwanger👀🥹 heel veel succes! Hoever ben je nu? 🤰🏼

21 dagen geleden

"Na lang wachten is het eindelijk zo ver..." zoiets? Of wil je het traject specifiek benoemen?

21 dagen geleden

“Made with love and a little bit of science” 🤍

21 dagen geleden

Gefeliciteerd! ❤️ Ik zou iets doen met de dankbaarheid die je ongetwijfeld moet voelen dat het nu gelukt is, dat het al tijden jullie grootste wens was die nu eindelijk in vervulling gaat.

21 dagen geleden

Een nieuw leven, een klein wonder. Het klinkt zo gewoon, maar voor ons heel bijzonder.

21 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ben benieuwd waar je mee gaat komen! Wij zijn ook na een lang traject weer ...
5+3, nog heel spannend dus!

21 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

"Na lang wachten is het eindelijk zo ver..." zoiets? Of wil je het traject ...
Nee niet specifiek, maar wel dat het niet zomaar gewoon is ofso

21 dagen geleden

Reactie op charmk

Een nieuw leven, een klein wonder. Het klinkt zo gewoon, maar voor ons heel ...
Deze vind ik heel mooi ja!

18 dagen geleden

Ik vond deze nog. Misschien heb je hier iets aan?

18 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Ik vond deze nog. Misschien heb je hier iets aan?
Als iemand dit een maand geleden had gepost op mijn feed, had ik diegene oprecht verwijderd. Het is geen gegeven voor onvruchtbare mensen dat baby’s komen als je maar lang genoeg wacht. Helaas niet!

18 dagen geleden

Reactie op danae91

Als iemand dit een maand geleden had gepost op mijn feed, had ik diegene op ...
Dat vond ik dus ook.. Alsof als je maar lang genoeg wacht het wel gebeurt?🤷‍♀️ helaas niet iedereen heeft dit geluk. ben benieuwd of Mariska in een traject zit🧐

18 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Dat vond ik dus ook.. Alsof als je maar lang genoeg wacht het wel gebeurt?� ...
Ik probeer alleen te helpen. Sorry dat het verkeerd valt... ik kan het helaas ook niet verwijderen. En de tekst hoeft niet letterlijk te worden overgenomen. Kan ook aangepast worden? Ik wil er niemand pijn mee doen hoor...

17 dagen geleden

Reactie op charmk

Een nieuw leven, een klein wonder. Het klinkt zo gewoon, maar voor ons heel ...
Deze is echt heel mooi!

17 dagen geleden

Reactie op charmk

Een nieuw leven, een klein wonder. Het klinkt zo gewoon, maar voor ons heel ...
Deze hebben wij gebruikt voor onze zoon die wij na 6 jaar traject mochten verwelkomen

17 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Ik probeer alleen te helpen. Sorry dat het verkeerd valt... ik kan het hela ...
Snap ik ook wel hoor! Geloof helemaal dat je het goed bedoelt maar vertel het even voor iemand dit met de beste bedoelingen op social media plaatst om vervolgens mensen onbedoeld te kwetsen…