8 Reacties
11 maanden geleden
Ik heb het ook gedronken. Er staat ook in het bericht dat vooral mensen met een schildklier afwijking zich slechter kunnen voelen of met een zwaar jodium tekort.
Dat je echt grotere hoeveelheden moet drinken wil je echt klachten krijgen. Nouja, gezond zal het niet zijn, maar ik denk en hoop dat het mee valt...馃

11 maanden geleden
Reactie op m0mmy2023
Hoop het ook! Raakte toch wel in paniek. En heb dan ook sinds mn zwangersch ...
Ja snap dat je dan paniekerig bent. Ik heb al 7 jaar Hashimoto. Zit mijn leven lang aan de medicijnen helaas. Eindelijk na 5 jaar zwanger kunnen worden. Toevallig staat er morgen een belafspraak met de gynaecoloog. Ik vraag het na. Laat het je weten! Anders gewoon de verloskundige bellen. Je bent vast niet de enige die zich het afvraagt.
11 maanden geleden
Reactie op Mama-Eef
Ja snap dat je dan paniekerig bent. Ik heb al 7 jaar Hashimoto. Zit mijn le ...
Jeetje! Zo zie je maar, je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn.
Wel fijn dat je morgen toevallig een bel afspraak hebt staan en zo meer duidelijkheid krijgt. Als je het mij wilt laten weten, graag 馃崁
11 maanden geleden
Reactie op m0mmy2023
Ah gelukkig! Blijf het nu eng vinden om een colaatje te drinken 馃槗
Ja kan ik begrijpen. Maar dat is bijvoorbeeld ook met de blauwe bessen gebeurd van de Albert Heijn. Vaak valt het mee. Sowieso tijdens de zwangerschap ben je er extra mee bezig. Dat heb ik ook. Altijd goed beetje opletten