30 Reacties

21 dagen geleden

Misschien gekke vraag. Maar waarom zoveel testen?

21 dagen geleden

Wat stressvol allemaal :( ik weet dat je test op den duur negatief wordt als je té veel HCG aanmaakt. Misschien kan je vragen of je HCG geprikt worden, zeker door de eerdere mk

21 dagen geleden

Wat stressvol voor je! Er lijkt eerst een mooie opbouw te zijn. Vreemd om dan nu niks te zien. Kan het niet aan de test liggen? Ik zou morgenvroeg anders zeker nog een test doen. Probeer nog een beetje hoop te houden 🙏

21 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Misschien gekke vraag. Maar waarom zoveel testen?
Komt omdat mensen een miskraam hebben gehad, en dan blijven ze testen zodat ze geen negatieve test weer krijgen. Is spanning en angst van binnen. Ik heb ook een miskraam meegemaakt en kan je vertellen dat ik ook telkens nog test afentoe😅

21 dagen geleden

Ik zou even een andere test doen! Ik zie eigenlijk maar 1 negatieve test toch? Misschien is het vals negatief?

21 dagen geleden

Ik heb dit dus ook…. 😢

21 dagen geleden

Hi lieverd, helaas lijkt dit wel een miskraam te worden. Ik heb dit exact hetzelfde gehad vorige maand. Van een heel licht streepje die bijna niet te zien was naar helemaal geen streepje meer.. zo verdrietig was ik. Nu weer in verwachting . Hopelijk blijft dit goed gaan

21 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Komt omdat mensen een miskraam hebben gehad, en dan blijven ze testen zodat ...
Ah. Oke... Wij hebben 2 miskramen gehad. Met 8 weken en 13 weken (parvovirus, stil geboren). Ik weet er helaas ook alles van. Brengt veel verdriet en onzekerheid met zich mee. Iedereen was bij onze 2de zwangerschap zeer positief. En overtuigde ons dat het niet fout kon gaan en de kans heel klein zou zijn. Dat opzich een kleine overlijd aan parvovirus is zeldzaam. Toch overkwam het ons. Mijn wereld was donker, duister en durfde niet meer naar buiten. Ja. We hebben ook angst gehad om het opnieuw te proberen... Wilde geen teleurstellingen meer. Eerst 3 maanden "rust" gehouden en even weer normaal ongesteld worden en nu we het gingen proberen. Is het nu gelukkig weer raak. Op 30 september een test gedaan. Daarna een clearblue met indicatie (nu 4+6) en moet zeggen dan is het voor mij ook klaar met testen. Ik probeer positief te zijn en zo relaxt mogelijk. Het is denk ik beter om af te wachten tot een echo? Gaat het mis, dan kun je er helaas toch niets aan doen 😓 Begrijp me niet verkeerd. Iedereen heeft een eigen manier om hiermee om te gaan natuurlijk. Hoop dat het voor iedereen goed uitpakt 🥰❤️

21 dagen geleden

Wat naar! Kan het niet liggen aan de concentratie van de urine ? Ik heb de vorige cyclus een biochemische miskraam gehad. De test was positief en na ruim een week negatief. Tussendoor heb ik een heel klein beetje bloed verloren. Laten checken bij de VK met de echo; het was ondanks het minimale bloedverlies toch een complete miskraam. Onzekerheid is moeilijk. Sterkte!

21 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Misschien gekke vraag. Maar waarom zoveel testen?
Door de onzekerheid van haar vorige miskraam denk ik

21 dagen geleden

Helaas ook meegemaakt dat mijn testen minder werden, dit was de eerste keer en liep ook uit op een miskraam. Bij een miskraam moet je lichaam het eerst erkennen dat het fout is gegaan, bij mij werd hierna ook de hcg minder en begon het bloeden uit zichzelf. Sterkte ❤️

21 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik heb nog een test gedaan en deze was helemaal negatief , ook heb al 3 dagen buikpijn. Ik wacht nu gewoon de bloeding af en hopelijk gebeurd dit snel!

21 dagen geleden

Reactie op Nona91

Bedankt voor alle reacties. Ik heb nog een test gedaan en deze was helemaal ...
Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Indien het een miskraam wordt hoop ik voor jou dat de volgende een voldragen zwangerschap zal worden🤍

21 dagen geleden

Reactie op Nona91

Bedankt voor alle reacties. Ik heb nog een test gedaan en deze was helemaal ...
Wat erg. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.❤️‍🩹❤️‍🩹

21 dagen geleden

Reactie op Nona91

Bedankt voor alle reacties. Ik heb nog een test gedaan en deze was helemaal ...
Sterkte ❤️

20 dagen geleden

Reactie op Oummmmmmi

Sterkte ❤️
Bedankt! Hoe gaat het nu bij jou? 💕

20 dagen geleden

Reactie op Nona91

Bedankt voor alle reacties. Ik heb nog een test gedaan en deze was helemaal ...
Heel veel sterkte en kracht 💜

20 dagen geleden

De bloeding is gelukkig snel opgang gekomen. Hopelijk net als bij de miskraam hiervoor met 2 dagen gereed! 🍀 de verloskundige zegt dat wij 2 keer dikke pech hebben gehad, helaas.

19 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Misschien gekke vraag. Maar waarom zoveel testen?
Ik doe dat ook, ben gewoon benieuwd of het HCG mooi blijft opbouwen. Dat is het enige houvast wat je momenteel kan hebben..

19 dagen geleden

Reactie op Nona91

De bloeding is gelukkig snel opgang gekomen. Hopelijk net als bij de miskra ...
Ohh, ik vind het zo vervelend voor je om te lezen! ☹️ heel veel sterkte 🤍 ik hoop snel mooi nieuws voor jullie!