Hi All,
Ik heb vorige week een hele lichte positive test gehad bij 3 +4 en zo blij!! Daarna liepen ze heel langzaam een klein beetje op. Ook heel erge gevoelige borsten en mijn reuk is ook meer dan normaal en ik voel het echt aan mijn darmen en ben zo opgeblazen dus wel echt al symtonen. Maar gistere was mijn test (altijd in de ochtend) opeens ietsje lichter dan de dag ervoor. Nou maakte ik me daar nog niet echt zorgen over, maar nu vanmorgen is hij nog lichter... dus toen wel echt gelijk paniek en heel veel gegoogled (wat helaas heel veel negatieven verhalen heeft😭) Vanmiddag nog een test gedaan en is nog lichter... maar een andere test (clear blue fast response) Is precies hetzelfde als vorige week. Dus wel duidelijk positief maar zeker geen knaltest.
Iemand hier ervaring mee? Ik ben pas 4+3 vandaag en zou Zondag of Maandag ongesteld moeten worden.
Heb verder nog geen bloedverlies en me borsten zijn nog steeds super gevoelig.
Bij mijn miskraam in Mei waren mijn borsten opeens niet meer gevoelig en 2 dagen later kreeg ik een miskraam maar nu totaal geen symtonen dat het fout zit... Ik hoop zo dat het morgen wel goed zit🙏🙏🙏