14 Reacties
8 maanden geleden
Ik word begin juni ook first time mommy en zag dus indd heel veel overal de bad thermometer in de wagen leggen kon je precies zien hoe en wat🥰🩷
8 maanden geleden
Reactie op Nicole_01
Wat vinden jullie een fijne/betrouwbare badthermometer? Moet er nog 1 kope ...
Persoonlijk zie ik veel die van hema voorbij komen
8 maanden geleden
Kan onderstaande wel echt aanraden als (bad) thermometer. Accurate temperatuur voor bad en omgeving en doet het na 3 jaar nog goed 🙂
Bekijk Philips Avent SCH480/00 - Bad thermometer Digitaal op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-sch480-00-bad-thermometer-digitaal/9200000125565541?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
8 maanden geleden
Dit word mijn 4de kindje, 3 zomerkindjes augustus en september met de laatste een ware hittegolf en nu eind mei uitgerekend, ik vertrouw altijd op even het nekje van je kindje voelen is het erg warm of beetje zweterig dan weet je dat je kindje te warm is werkt het beste ook voor in het bedje en met of zonder slaapzak etc
8 maanden geleden
Wij hebben altijd gevoeld aan het nekje van onze dochter...dat werkt heel goed. Je kind laagjes aandoen, zodat je hem/haar makkelijk warmer of kouder kunt kleden.. dit gaat ook het advies van de kraamzorg zijn!
Het verschilt ook per kindje of die het snel warm/koud heeft. Bijvoorbeeld: Jouw thermometer kan 20graden aangeven, maar dit zegt niets of je kindje het warm/koud/aangenaam heeft.😊
8 maanden geleden
Onze oudste wordt in juni 2 en dus ook geboren in juni, nr 2 dalijk ook. Hij is geboren midden in een hittegolf. Het is gewoon een beetje met gezond verstand gaan wandelen, bijna iedere kinderwagen heeft wel iets van ventilatie. En idd gewoon voelen aan je kindje of hij/zij het te warm heeft. Vooral als je blijft wandelen heb je beetje doorstroom van lucht, maar ga hem niet een uur in de brandende zon neerzetten. Probeer dan een plekje in de schaduw te zoeken.
8 maanden geleden
Reactie op ghr92
Onze oudste wordt in juni 2 en dus ook geboren in juni, nr 2 dalijk ook. Hi ...
Dit inderdaad! Vooral de kinderwagen niet afdekken met doeken. Eventueel met een doekkie of parasol.. onze straks middelste is van 2 juni en was toen ook mega heet die zomer.. nooit over een thermometer in de kinderwagen nagedacht
8 maanden geleden
Hier heb ik nog nooit over gehoord, een thermometer voor de kinderwagen? Ik had een zwarte kinderwagen maar lijkt me sowieso dat je niet uren op het heetst van de dag gaat wandelen. Tegenwoordig zit er al overal ventilatie op de wagen, parasol erop en goed naar je baby kijken. Denk inderdaad zoals hier ook al gezegd wordt de temperatuur in de wagen zegt niet over of je kindje het warm of koud heeft.
8 maanden geleden
Onze oudste is (prematuur) geboren in december 2022. In 2023 een paar hele hete dagen gehad toen hij nog in de wagenbak lag. Wij hebben toen een ventilator met klem gekocht en die over de wagenbak laten wapperen. Zo bleven z’n voetjes lekker koel. Hierdoor kon hij z’n temperatuur goed houden.
Wel belangrijk om te weten is dat onze zoon het (altijd) heel snel warm heeft. Loopt al vrij snel in z’n korte broek.