28 Reacties

10 maanden geleden

Ik vind zelf Tijn mooier en duidelijker. Ik denk inderdaad dat het met een H er bij de standaard zin word "Tijn met een H" als hij zich voorstelt 🙈🙈

10 maanden geleden

Tijn vind ik mooier

10 maanden geleden

Wij hebben zelf gekozen voor namen die voor de jongen als het meisje niet uitgelegd hoeven te worden met spellen. Ik heet zelf Jessie, hele normale naam maar ik moet echt altijd uitleggen hoe je het spelt. Daarom gekozen voor een “simpele” naam 😊 Trouwens super leuke naam, T(h)ijn!

10 maanden geleden

Tijn vind ik persoonlijk vlotter, ik snap de toegevoegde h ook niet zo 🙈 maar dat is gewoon smaak denk ik!!

10 maanden geleden

Mijn neefje heet Tein wat ik ook heel leuk vind, om het makkelijker te maken😂

10 maanden geleden

Wij hebben een Theijn! Chique variant 😉 meestal 1x spellen als hij ergens nieuw is, daarna dikke prima

10 maanden geleden

Tijn! Ook omdat ik aanneem dat het niet de Engelse “th” uitspreek heeft

10 maanden geleden

Ik vind zelf Tijn leuker!😁

10 maanden geleden

Ik vind Tijn heeeeel leuk. Stond ook heeel lang bovenaan mijn lijstje, m’n man vindt het alleen niks 😂😭

10 maanden geleden

Tijn!

10 maanden geleden

Ik vind Tijn/Thijn dus ook heeeel leuk. Ik twijfel alleen omdat mijn broertje Martijn heet. Is dat niet gek? Ik weet oprecht tot nu toe geen andere jongens naam 😂 vind het weer zo moeilijk. Onze oudste zoon heet Sil. ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Pippa2416

Ik vind Tijn/Thijn dus ook heeeel leuk. Ik twijfel alleen omdat mijn broert ...
Kan gewoon toch! Of anders even bespreken met je broertje? Lijkt mij alleen maar een eer ☺️

10 maanden geleden

Wij hadden ook Tijn heel hoog op ons lijstje. Wel zonder h, want dat zal hij anders altijd moeten zeggen. Wordt automatisch zonder h geschreven door anderen. Leek ons te veel "gedoe".

10 maanden geleden

Reactie op VWJ

Kan gewoon toch! Of anders even bespreken met je broertje? Lijkt mij allee ...
Haha ja hij is niet mijn enige broertje. Vandaar de twijfel en wil onze zoon niet perse vernoemen. 🫣 Maar vind Tijn gewoon echt leuk. Wij zouden dan kiezen voor Tijn zonder h.

10 maanden geleden

Ik vind Tijn mooier staan. Ook veel makkelijker.

10 maanden geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties! Mocht het echt de naam worden dan toch zonder h!

10 maanden geleden

Ik zou zelf zonder h doen. Vind ik mooier staan, en ik denk dat de meeste mensen het automatisch zonder h schrijven. Dus dan heb je ook minder gedoe met de uitleg over de spelling. (: Leuke naam!

10 maanden geleden

Reactie op Pippa2416

Ik vind Tijn/Thijn dus ook heeeel leuk. Ik twijfel alleen omdat mijn broert ...
Ik zou het inderdaad gewoon bespreken! En zeker als je het zonder h schrijft weet ik niet of het meteen een duidelijke vernoeming is

10 maanden geleden

Kennelijk is dit de minder populaire mening, maar ik vind Thijn met een H juist heel logisch. Als iemand zich als T(h)ijn voorstelt zou ik er vanuit gaan dat het met th is. Dat komt vast omdat ik een jongen in mijn klas had vroeger met die naam. Tijn komt daardoor gek en onaf over bij mij 🙃

10 maanden geleden

Reactie op Veronne_9

Kennelijk is dit de minder populaire mening, maar ik vind Thijn met een H j ...
Haha ja het is ook net wat je gewend bent denk ik, ik ken dus een Tijn 😅