11 Reacties

9 dagen geleden

Ik herken dit zo. Echt een paar dagen al niet naar de wc gekund, maar gewoon voelen dat je 'vol' zit. Ik ben ook zoekende naar de oplossing hiervoor 😅

9 dagen geleden

Ik doe iedere ochtend lijnzaad of chiazaad in de yoghurt. Helpt goed en verder veel vezels eten en veel drinken. En blijven bewegen

8 dagen geleden

Kopje gember thee en schijfje handsinasappel.. stuk of 2.. werkt perfect.

8 dagen geleden

Ik heb vezel zakjes op recept gekregen

8 dagen geleden

Als het echt niet komt, macrogol(zakjes met vezels) via de huisarts. Vorige zwangerschap ook gebruikt en nu zwanger van de 2e en helpt heel goed. Ik gebruikte het al vanwege PDS.

8 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap ging ik rosvicee pruim drinken. Dit hielp bij mij heel erg.

8 dagen geleden

Ik zit nu nog maar op 4+5, maar bij de vorige zwangerschappen had ik er ook al erg snel last van. Niets anders dan macrogol (via de huisarts) hielp. Ook echt de hele zwangerschap moeten gebruiken.

5 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap at ik elke dag 2 pruimen. Ben bij deze zwangerschap, bij obstipatieklachten,van plan om pruimen te nemen. Dit is toch al in huis ivm kleuter die moeilijke stoelgang heeft.

5 dagen geleden

Je voeten op een krukje zetten als je een grote boodschap moet doen. Helpt mij.

5 dagen geleden

Psyliumvezels, bij de kruidvat te verkrijgen, elke ochtend 2 theelepeltjes in een glas water, heel smerig maar werkt perfect!