5 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb besloten deze zwangerschap wel mooie dingen te mogen kopen die ik erna niet meer aan kan 🤣 Mijn vorige zwangerschap ook niet-zwangerschapskleding gekocht en gedragen, maar alles rekte uiteindelijk toch een beetje uit en mee, door die buik. Dus ik ga er gewoon lekker van genieten en voor winkelen. Maar als je echt niets wil kopen: een zwangerschapspanty, en voor de rest alleen maar wijde jurken of xl-truien!

4 dagen geleden

Vinted is ook echt fantastisch! Nog niet met zwangerschapskleding bezig, maar koop daar regelmatig kleding. Staan hele pakketen van (dure) merken op voor een zacht prijsje. Ik ga dat straks wel kopen via daar, nieuw vind ik sonde.

4 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Vinted is ook echt fantastisch! Nog niet met zwangerschapskleding bezig, ma ...
Dit! Ik heb toevallig van onze dochter nog een zwangerschaps broek, rok, badpak etc nog liggen.. dus ik heb alleen zwangerschapspanty's gekocht (maar draag normaal altijd al veel rokken en jurken) dus dan draag ik mijn normale kleding zo lang mogelijk door. Anders Vinted en Zeeman heeft volgens mij ook altijd leuke betaalbare preggy kleding. Ik heb bij onze eerste destijds veel bij prenatal gekocht.. toen was Vinted er nog niet echt denk ik.. in ieder geval niet in mijn systeem haha😊

4 dagen geleden

Ik heb al een panty gekocht dan kan ik voorlopig nog wat jurkjes aan. Ik heb van fashion Musthaves 3 flared broeken zijn ook mega strechy en zitten heerlijk. Verder halara wel online bestellen maar die broeken zijn zooo stretch!! Echt ik leef er in. Voor nu gaat dit aardig. Maar normale spijkerbroek zit nu al vanaf 5 weken niet lekker. Dus ga wel een zwangerschap broek kopen boven kleding kom ik nog zo ver wel met mijn normale. Maar ik ga zeker wel wat fijne basics kopen dan maar na de zwangerschap via Vinted verkopen

2 dagen geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

Ik heb besloten deze zwangerschap wel mooie dingen te mogen kopen die ik er ...
Goeie tip van de panty! Ik heb nog wel wat warme jurken!