26 Reacties

3 dagen geleden

Next of hema zou ik zeggen ☺️

3 dagen geleden

Aliexspres ook of echt vinted op termen vintage of zara soms heeft zara ook dit broekje schoentjes heb ook via vinted

3 dagen geleden

De wibra heeft vaak ook leuke kleurtjes

3 dagen geleden

Harley Davidson ook vinted

3 dagen geleden

Dit jasje ook via vinted

3 dagen geleden

Deze ook via vinted

3 dagen geleden

Deze heb ook via vinted

3 dagen geleden

Dit kan je bij aliexspres krijgen nog veel meer

3 dagen geleden

Ook doe ik mijn zoontje gewoon roze trainingspakken aan 🤣

3 dagen geleden

Zeeman heeft leuke jongenskleding in kleurtjes.

3 dagen geleden

Ik vind groen , geel en , roest kleur ook zo leuk voor jongetjes 🥹 Truitje komt van Koko Noko Ik kijk ook veel op next, feetje, hippe mensjes.nl en kixx

3 dagen geleden

Ik kijk vaak bij kik, wibra, hema, zeeman, lidl en h&m zo af en toe ook op shein Op vinted kom ik het vaak net niet tegen helaas maar is miss meer mijn smaak dan aanbod haha Dit pakje komt vd lidl wel donkerblauw maar wel echt een leuke print zo heb ik hem ook in het rood met rendieren haha

3 dagen geleden

Next, The New Chapter, Konges Slöjd, Gamin Gamine 🩵

3 dagen geleden

Ik hou van Name it, Blue Seven en Dirkje. Veel leuke prints en leuke kleuren.

3 dagen geleden

Sproet en sprout, Sissy boy, Konges sløjd, Zara, Vintage dressing, American vintage, HEMA.

3 dagen geleden

Mini Rodini is super leuk en kleurrijk, maar wel prijzig. Ammehoela hetzelfde. Zara heeft ook leuke dingen maar vooral als ze iets ouder zijn. Babycollectie is juist heel basic vind ik vaak. Zeeman moet je af en toe naar binnen lopen dan kan je geluk hebben!

3 dagen geleden

Reactie op Jette1234

Mini Rodini is super leuk en kleurrijk, maar wel prijzig. Ammehoela hetzelf ...
Oh en Arket! En ik heb bij de Hema ook regelmatig goede vondsten. Ik heb deze bijvoorbeeld voor mijn zoontje: https://www.vinted.nl/items/7787483962-hema-trui-geblokt.

3 dagen geleden

Op de website Reserved slaag ik altijd heel goed voor m’n zoontjes. Soort Poolse H&M is het. Kleurrijk (maar niet schreeuwerig) en heel betaalbaar. En verder idd Next, Name It, H&M, Frugi (wel hoge retourkosten).

3 dagen geleden

C&A heeft ook leuke kleding

2 dagen geleden

Veel is al gezegd hieronder: maar hier ook fan van Next, Zara, Lötiekids, The New Chapter, Ammehoela (merk stopt ermee, dus via Vinted of goede sale). Hema en soms met wat geluk de Zeeman/Wibra. Ik zoek deze merken ook vaak op Vinted op. Ik kijk dan ook vaak bij setjes. Als het eenmaal in je algoritme zit, krijg je vaak ook leuke voorgestelde items.