24 Reacties
vorig jaar
Hahaha zo erg als jij heb ik het niet. Maar ik heb totaaaaal geen zin om met vriendinnen af te spreken. Normaal verheug ik me erop.
vorig jaar
Ik mijd gewoon de supermarkt haha!
Maar ik heb het ook hoor, normaal ben ik een sociaal dier maar als ik zwanger ben wil ik gewoon niemand om me heen. Ik zie m'n vrienden al weken niet en heb ze ook nog niet verteld dat ik zwanger ben want dan willen ze vervolgens allemaal wat van me en daar heb ik geen zin in.
Ik kan in de nacht ook echt walgen van m'n man als hij naast mij ligt te slapen, terwijl hij zo lief voor mij zorgt.
vorig jaar
Reactie op Oktomom
Maar ik heb het ook hoor, normaal ben i ...
Hahahahaha ja ik ken het zo erg
vorig jaar
Reactie op Oktomom
Maar ik heb het ook hoor, normaal ben i ...
Omg dit heb ik ook!! Ik ben ook echt het liefst alleen, kan niet tegen mijn vriend naast mij te ademen (arme kerel🙈) en afspreken met vriendinnen totaal geen belang bij. Supermarkten of shoppen totaal geen zin in. Oh en ik lig elke dag als het even kan al om 19:00 in bed 🎉🙌🏻 en zodra ik daar in lig ben ik weer blij hahahahaah 😝
vorig jaar
Reactie op Smurs
Omg dit heb ik ook!! Ik ben ook echt het liefst alleen, kan niet tegen mijn ...
Hopelijk trekken we snel bij hahahaha
vorig jaar
Reactie op Nieuwemamafee
Hopelijk trekken we snel bij hahahaha
Ja hoop ik ook. Maar aan de andere kant ook heerlijk om alle tijd te nemen voor niks doen en dingen afzeggen 🙈 die haat waar je het over hebt heb ik ook echt in het verkeer trouwens… tegen mensen die niet goed opletten of zich ervoor drukken
vorig jaar
Heeeeel herkenbaar, heb mijn 15 jarige relatie afgelopen week verbroken, echter zal hij me nooit verlaten 😅 Iedereen om me heen doet alles fout, het ligt totaal niet aan mij, iedereen is ergerlijk en denkt niet goed na. Men moet van me afblijven en lig ook het liefst in stilte vanaf 19:00 in bed. Mijn partner stinkt, mijn dochter gister ook nadat ze een vieze hamburger had gegeten met gore kruiden, blijf allemaal van me af en laat me met rust!
Heb vorige zwangerschappen contacten verbroken met mijn oma en moeder 🤣 Moet nu heeeel erg mijn best doen om niet weer ruzie te krijgen want ze zijn gewoon alweer vervelend 😂
vorig jaar
Reactie op NinaLu
Heeeeel herkenbaar, heb mijn 15 jarige relatie afgelopen week verbroken, ec ...
Wat kut moppie…. We komen er wel over heen! Succes xxx
vorig jaar
Ik moet wel lachen bij dit topic en alle reacties.. Ik herken namelijk veel. Totaal geen zin om met vrienden af te spreken of om mijn gezicht te laten zien. Ik wil eigenlijk alleen maar kluizenaren. Ik lig ontzettend vroeg op bed elke avond en ik ben het liefst constant in stilte.
Ik vroeg me vandaag nog af waarom ik dit nu allemaal zo sterk voel. Maar de zwangerschap is een zekere verklaring nu ik dit zo allemaal lees 😅
vorig jaar
Wow ik heb dat totaal niet 😂. Ik ben wel wat “angstiger” zie iets meer beren op de weg met spannende dingen maar ik ben vooral heel lief tegen m’n man. Ik ben momenteel heel verliefd op hem. Vind hem alleen stinken als ie heeft gedronken maar dat is niet gek. Ook afspreken vind ik leuk. Natuurlijk is het allemaal rustiger, je kunt immers niet drinken en in de kroeg hangen tot 2.00
vorig jaar
Reactie op Meiske1990
Wow ik heb dat totaal niet 😂. Ik ben wel wat “angstiger” zie iets meer ber ...
Hahaha ik zou jou echt achter het behang plakken als ik je tegen kom 😅.
Neem het niet persoonlijk, ik ben alleen maar blij voor mensen die zwanger kunnen zijn en wel een leuk leven kunnen hebben. Ik ben stik jaloers haha
vorig jaar
Reactie op Oktomom
Hahaha ik zou jou echt achter het behang plakken als ik je tegen kom 😅.
N ...
SAME HAHAHAHAHAHAHA. Ik ben ook echt super blij voor je dat jij leuk bent naar je man. (Ik ben bewust alleen staand mama) en thank god wat ben ik blij dat ik niet ook nog eens een walgelijke partner heb waar ik van moet houden
vorig jaar
Reactie op il R
Hahahahaha Ooh wacht maar tot je moet wachten tot je partner klaar is met p ...
Ik ben alleen staand mama hahaha dus de woede zal alleen bij mezelf blijven
vorig jaar
Ik heb ook erg weinig zin in mensen. Met mijn werk in de zorg is dat niet te doen. Een vriendin is gepikeerd omdat ze met oud en nieuw wilde komen nu ze weer single is en ik nee zei omdat m'n vader en stiefmoeder al komen en ik die hele week gewoon moet werken en het veel te druk vind. Dat ik error krijg van te veel mensen om me heen en gewoon na het vuurwerk meteen naar bed wil en waarschijnlijk daarvoor ook. Ga sowieso elke avond uiterlijk 21.00 naar bed en het liefst de hele dag thuis en geen zin in andermans gezeik..😅
vorig jaar
Hahahaha ik moet erg lachen om alle reacties en herken mezelf er ook zo in. Ik ben gewoon niet zo leuk als ik zwanger ben, maar ik doe deze zwangerschap wel wat meer m’n best. Dat heb ik ook mn man beloofd 😂 ik heb nog een hummeltje van 2 rond lopen dus ik moet soms wel even sociaal doen of wat leuks gaan doen. ‘s avonds ben ik ook niet zo gezellig en vooral gesloopt. Aankomend weekend weer voor t eerst in weken wat gepland. Ben benieuwd 😂😂 Ik wil dus steeds niet dat mensen aan me zitten, dit is een feestje en dan willen mensen je feliciteren. Sommige zie ik voor het eerst sinds ik zwanger ben. Dat ik daar dus nu al over nadenk hahaha echt de hormonen.