20 Reacties
9 maanden geleden
Ik kwam deze tegen op Pinterest, wil ik ook voor mijn laatste werkdag doen.

9 maanden geleden
Reactie op chrizzelwizzel
Ik kwam deze tegen op Pinterest, wil ik ook voor mijn laatste werkdag doen. ...

Hahahahah, best grappig. Ik volg even mee voor inspiratie. Zat zelf te denken aan koekjes of zo te bakken
9 maanden geleden

Deze was ik ook van plan! ☺️
Bij mijn eerste heb ik een taart gebakken en versiert met de grote tekst; DIKKE DOEI
maar dat was ook gelijk mijn laatste werkdag daar omdat mijn contract niet verlengd werd net voordat mijn verlof in ging.
9 maanden geleden

Deze heb ik de vorige keer gedaan! Viel goed in de smaak haha
9 maanden geleden
Reactie op Shfk
Vond het ook zo'n leuk idee, had jij er ook zo'n rompertje boven gedaan? Zo ...
Ik had een dikke vette snoeppot gehaald en daar het briefje opgeplakt met: “I’ll have a break you’ll have the KitKat”. Ik begreep dat collega’s er een extra rondje voor om liepen om een KitKat te halen 😂
9 maanden geleden
Reactie op Shfk
Vond het ook zo'n leuk idee, had jij er ook zo'n rompertje boven gedaan? Zo ...
Ik zat te denken met dat rimpeltje om gewoon een tekening van een rompertje uit te printen en op karton te plakken. Je kunt vast wel op Google iets vinden. Maar vind het idee van flowerspink ook wel top. Ligt er aan hoeveel “zin” in heb om er nog iets voor te doen
9 maanden geleden
Reactie op Amomb
Gekke vraag, maar is dit normaal? Ik kan me niet heugen dat ik dit bij m'n ...
Bij ons heerst een traktatie cultuur ☺️ maar ik zou het zeker niet als verplichting zien. Ik moet zeggen dat ik het leuk vindt om te trakteren dus dat speelt ook mee.
9 maanden geleden
Reactie op danae91
Pfff dat moet stressvol geweest zijn! Dat je het nog op kon brengen om een ...
In eerste instantie wel, vooral omdat HR niet heel behulpzaam was en ik uiteindelijk mijn eigen ziektewetuitkering nog heb moeten regelen (had ik recht op tussen einde contract en begin verlof, omdat ik deels ziek uit dienst ging, werkte al een dag minder) maar toen dat eenmaal geregeld was voelde het vooral als een paar weken eerder verlof/rust. + aan mijn collega’s lag het niet, dus die verdiende wel een stukje taart ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Kimb - 94
Ik heb deze gemaakt!

Ik had ook ongeveer zoiets en dan nog met een geboortekoekje van de jumbo erbij. Voor de collega’s van mijn team had ik een cadeautasje met deze erin, kneipp (ik knijp er tussen uit) en losse merci. Ook omdat zij mij echt de laatste weken door mijn verlof hebben geholpen en altijd klaarstonden