17 Reacties

één maand geleden

Yes, hier zwanger van een tweede! Heb een zoon van juni 2022. Vanmorgen weer een positieve test in handen🙌🏻! Nog niet echt symptomen, behalve dat ik echt nieeeet normaal moe ben. Dat had ik bij de eerste niet 😂

één maand geleden

Ik ook zwanger van de tweede en bij mij tot nu toe heel anders dan de eerste. Ik heb inderdaad ook rugpijn (zware bevalling gehad met veel rug weeën en sindsdien is mijn rug mijn zwakke plek) en gevoelige borsten (door een jaar borstvoeding zijn die ook wat gevoeliger geworden). Wel heel leuk ook, dat het zo anders is. Ik heb me voorgenomen om er meer van te genieten. Bij mijn eerste was ik zo bang de hele tijd!

één maand geleden

Hier ook zwanger van een 2e en heb al sinds t begin voel ik mn baarmoeder oprekken 😳 Daarnaast alweer last van bekkeninstabiliteit, wat uitstraalt naar mn knieen en voeten 🥲 benieuwd hoe dat deze zwangerschap zich verder ontwikkelt

één maand geleden

Hier de 3 de rondje .. 2 vond ik al veel zwaarder dan de 1e ... ben benieuwd hoe het met de 3 e gaat...

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2e, voel mn baarmoeder ook hele tijd rekken Elke keer denk ik dat ik mn buik aanspan maar wanneer ik probeer te ontspannen voel ik echt dat het mn baarmoeder is

één maand geleden

Ja hier ook. Veel meer krampen door groeiende baarmoeder en verplaatsende darmen. Bij mijn tweede zwangerschap (die resulteerde in een miskraam) had ik met 6 weken al zwangerschaps broeken aan omdat mijn buik zo was opgezet en ik niks ertegenaan kon verdragen. Nu 4+2, maar pas ook nog maar 1 van mijn normale broeken 🙈

één maand geleden

Hier ook de 2e en ik herken echt wat jullie zeggen over buik, pijn daar en mijn rug. Nu 4+?. Is via Ivf dus weet ff niet op hoeveel ik zit 😂

één maand geleden

Ik ben zwanger van de tweede en omg! Ik voel gewoon dat er iets in mn buik gebeurt. Nooit gehad bij de 1e. Zo gek

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2de eerste is nu 22 maanden en nu uitgerekend op 3 Juni ^^

één maand geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Hier ook de 2e en ik herken echt wat jullie zeggen over buik, pijn daar en ...
Wanneer heb je laatste keer menstruatie gehad? Eerste dag

één maand geleden

Ja hier ook de tweede en ik herken het helemaal! De eerste keer zwangerschap moest ik een test doen om te weten dat ik zwanger was. Bij de tweede wist ik het meteen. Er gebeurd van alles in m'n buik. Dit was de vorige keer echt niet zo! Uiteindelijk heb ik wel een test gedaan met 4+1. Ben nu 4+3 zwanger na een 5 daagse cryo terugplaatsing.

één maand geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Hier ook de 2e en ik herken echt wat jullie zeggen over buik, pijn daar en ...
Ik ben ook zwanger via ivf. Maar dan staat juist de uitgerekende datum al vast! Onderaan deze pagina zit een rekentool om de uitgerekende datum na ivf te berekenen: https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/

één maand geleden

Ik ook zwanger van de tweede en herken me heel erg in wat je schrijft! Voel bijna de hele dag een trekkend gevoel in mijn onderbuik

één maand geleden

Voor mij ook de tweede en herken dit precies!

één maand geleden

Ik ben net zwanger van mijn tweede en mijn oudste wordt bijna 2 jaar. Begin van de zomer een vroege MK gehad dus het is wel spannend!

één maand geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Eerste is een jongetje van september 2023. Het is nog heel erg pril maar voel me nu al heel anders dan de eerste zwangerschap.. ik ben echt heel erg moe en lust bijna geen eten meer 🤢

één maand geleden

Wat fijn dat er zoveel herkenning is! Ik heb net op 4+5 voor het eerst weer beetje bruine afscheiding gehad. Vorige keer heel veel gehad maar toch weer vervelend gevoel en spannend.