10 Reacties

13 dagen geleden

Sowieso niet weg halen ! Ze moet er maar mee accepteren vind ik als je dat tegen je kind zeg ben je self geen goeie mama sorry dat ik dat zeg moet mij moeder is tegen mij ooit gezegd hebben had ik gelijk gezegd ga tog weg doei! Ik zou gewoon even laten bezinken en houden!!

13 dagen geleden

Ohh wat vervelend.. Dat gun ik je echt niet.. Ik ben zelf ook een jonge mama uit 2002, ik ben voor het eerst zwanger geworden toen ik 20 was. Natuurlijk is je familie belangrijk, maar je moet je afvragen mocht je je kindje weg laten halen of je daar spijt van gaat krijgen of dat je er mee kunt leven. Mocht je in Drenthe of in de buurt daarvan wonen kunnen we wel een keer samen wat doen!

13 dagen geleden

Shit.. als eerst sorry dat je ouders zo reageren. Dat verdien je niet. Het klinkt heel cliche en stom, maar je moet echt doen wat goed voelt voor jou. En wat je ook kiest.. ik denk dat het either way beter is als je daar weg gaat, je wilt niet omringd worden met dat soort toxic gedrag. Ik hoop dat je je hart volgt en wat je ook kiest, het is goed ❤️

13 dagen geleden

Ik zou het verlopig niet vertellen ,ze moeten het accepteren jou lichaam en jou leven

13 dagen geleden

Wat erg voor je! Het spijt me ♡ Je moet inderdaad doen wat goed voelt en daarna zo snel mogelijk een plan van aanpak verzinnen. En onthoud 1 ding; JE BENT GEEN SCHANDE! Degene die jou onder druk zet je kind weg te halen is een schande. Doe alsjeblieft niets waar je spijt van krijgt ♡ Ik gun je het beste!

13 dagen geleden

Eens met de reacties! Je eigen keuze maken, hoe moeilijk ook. Echt doen waar jíj́ achterstaat!! ❤️🙌

13 dagen geleden

Het is en blijft jouw leven. Het is eerder een schande dat jouw moeder zich op zo'n manier naar jou uitte

13 dagen geleden

Wat vervelend dat je zo’n reactie van je eigen moeder krijgt. Je bent absoluut geen schande en je moet zeker niet je kleintje onder druk wel laten halen. Sterker nog, dat mag niet eens. Je geeft aan aanvankelijk je kindje heel graag te willen houden, en nu verandert dat door wat je moeder heeft gezegd. Je moet echt doen wat jouw hart je vertelt. Ja je bent jong, maar dat betekent echt niet dat je geen goede moeder kan zijn. Als jij graag je kindje wilt houden dan moet je dat zeker doen ❤️ En het punt dat ze je op straat wilt zetten als het kleintje blijft, ook dat is heel heftig voor je. Omdat je nog minderjarig bent denk ik dat er in het ergste geval opvangplekken voor je zijn zodat je veilig bent. Luister naar je hart en dan komt het echt goed ❤️

13 dagen geleden

He meis, wat ontzettend moeilijk voor je. Ik vind de reacties dat je sowieso weg moet daar een beetje kort door de bocht: waar moet je in godsnaam heen als 16-jarige. Hoe is je band normaalgesproken met je moeder? Ik kan me voorstellen dat het voor haar ook even schakelen is, maar dat heeft ze idd niet op de leukste manier gedaan om het zo maar even te zeggen..😮‍💨 hoe is de relatie met de vader van je baby? Is hij je vriend? Weet hij het al?

12 dagen geleden

Wat vervelend van de reactie van je moeder! En wat iedereen zegt, een schande ben je zeker niet!! Misschien is het goed om bovenstaande met de verloskundige/huisarts te bespreken, ze kunnen je misschien uitleggen welke verschillende mogelijkheden er zijn en meedenken in de situatie!