36 Reacties
vorige week
Bij 3 maanden heel veel huilen. (Geen koorts)
Bij 5 maanden ook wel huilerig maar wel minder. Toen eerder een zetpil gegeven.
vorige week
Wij zitten er nu middenin. Eerdere vaccinaties niets gemerkt, op wat buikkrampen en meer poepluiers bij de rota na. Nu 3 heel slechte nachten gehad, elk uur wakker. Dit vanaf de dag dat hij de vaccinatie DTKP en Pneu heeft gehad. Geen verhoging of koorts. Heel veel huilen, moe (maar steeds wakker), bij je willen zijn. Hoop dat het niet te lang duurt, we zijn zo moe.. zetpil doet niet heel erg veel hebben we het idee. Voor ons voor het eerst dat hij zo reageert (of het moet een andere oorzaak hebben, maar dat is wel heel toevallig).
vorige week
Bij de eerste keer volledig overstuur en de hele dag overstuur geweest en dit keer de tweede keer alleen huilen bij de prik en daarna niks meer
vorige week
Wij doen de vaccinaties niet meer tegelijk! De vorige keer namelijk ook een drama!
vorige week
Reactie op KleineWonderen ❤️
Wij zitten er nu middenin. Eerdere vaccinaties niets gemerkt, op wat buikkr ...
Hier precies hetzelfde. Normaal door slaper maar na vaccinaties bijna elk uur wakker eerste dag koorts daarna 2e dag verhoging. Heel aanhankelijk. Bij eerste keer prikjes nergens last van gehad.
vorige week
Reactie op KleineWonderen ❤️
Wij zitten er nu middenin. Eerdere vaccinaties niets gemerkt, op wat buikkr ...
Wat pittig.. ik begrijp dat het heel zwaar is. Komt het misschien samen met een sprongetje? Slaapregressie? Wij zitten nu ook in dat sprongetje en moeten er ‘s nachts weer uit voor een speentje. Ze sliep heel lang, heel goed door.
Helpt een zetpil misschien?
vorige week
Reactie op FabiënneS
Wat pittig.. ik begrijp dat het heel zwaar is. Komt het misschien samen met ...
Ik dacht eigenlijk dat we het sprongetje en de slaapregressie twee weken geleden voorbij waren. Tja.. zeg het maar.. maar wie weet speelt er nog wat anders mee. Zetpil inderdaad geprobeerd, heeft hij net ook gehad. Hopelijk helpt het iets. Zo sneu voor die kleintjes, en soms zo lastig als je voor je gevoel alles al hebt gedaan om te helpen ♥️
vorige week
Reactie op Jessj2025
Hier precies hetzelfde. Normaal door slaper maar na vaccinaties bijna elk u ...
Ach, sneu hè… beetje vergelijkbaar wel! Wanneer heeft jouw kleintje de vaccinaties gehad? Bij mij vrijdagochtend. Vanavond ook weer zo verdrietig, echt een ander huiltje ook.
vorige week
Een aantal vriendinnen hebben hun kindje een zetpil gegeven en merkten dat de kindjes erg van slag waren binnen een paar uur na de prikjes. Ik heb geen zetpil gegeven van tevoren en mijn kleine heeft zo goed als nergens last van gehad. Ze drinkt alleen overdag wat minder de afgelopen dagen en 's nachts juist wat meer. Maar geen idee of dat door vaccinaties komt.