5 Reacties

10 dagen geleden

Ik ben vandaag 6 weken en wij zijn gisteren aangekomen in Mexico. Wilde ook heel graag voor we zouden vertrekken een echo maar mijn verloskundige zei echt dat dat weinig zin had. Vragen kan natuurlijk altijd, zeker als het je gerust stelt. Ik probeer nu gewoon te genieten van het idee dat alles goed is!

10 dagen geleden

Ik zou lekker op vakantie gaan en even de zorgen van je af zetten. Stel nou dat je morgen voor een echo gaat en het is foute boel, dan ga je ook niet chill op vakantie. En waarschijnlijk blijkt alles gewoon goed te zijn, dus ga lekker je ei uitbroeden op grand canaria, geniet, des te sneller heb jij je echo naeen chill vakantie

10 dagen geleden

Ik ga morgen vliegen naar Spanje voor een weekje, en als ik terug kom heb ik ook gelijk een echo. En ik kon wel eerder voor me vakantie alleen wou ik zelf niet. Stel het is wel mis, en je moet nog op vakantie heb je niet echt kunnen genieten van je vakantie. Laat het los, en als je terug komt kun je het ook beter zien. En als je bloed verlies hebt kan je altijd in Gran Canaria nog iets zoeken voor een echo als je het niet vertrouwd.😊

10 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Ik ga morgen vliegen naar Spanje voor een weekje, en als ik terug kom heb i ...
Is ook helemaal zo!! Ik heb alleen echt zoveel rugpijn vandaag in de onderrug. En die steekjes naast navel. Maar ik heb ook echt lopen sjouwen met koffers vandaag en huis schoon gemaakt, geen rust gepakt etc.. maar ben toch bang voor een komende miskraam

10 dagen geleden

Reactie op 199929

Is ook helemaal zo!! Ik heb alleen echt zoveel rugpijn vandaag in de onderr ...
Lieve schat, daar krijg je geen miskraam van hoor. 💞 Miskraam is gewoon iets niet goed met vruchtje. Heeft niks te maken met tillen of duwen of iets.. Niet druk om maken!