14 Reacties
3 maanden geleden
Zelfs zonder bon hebben en kapot door eigen toedoen, hebben ze voor mij een onderdeel gerepareerd. Top service.
3 maanden geleden
Hier een duo wagen van Van Asten. Kwam in een grote doos aan, onderstel stond volledig in elkaar, alleen de wielen moesten erop geklikt worden. Dit is de Novi baby Pacific Premium. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-novi-babyr-duo-premium-pacific-green?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=(4)%20NL%20%7C%20Performance%20Max%20%7C%20PLA%20%7C%20Potentials&utm_id=21833993899&gad_source=1&gad_campaignid=21823588293&gbraid=0AAAAADwg1DyqKmkDpaY0Qox_iV3sfqxwk&gclid=EAIaIQobChMIoKe72vm2jwMVm7GDBx3WLDpoEAQYASABEgItEvD_BwE
Zeer degelijke wagen voor dit geld! Ook geen gezeur met losse adapters etc, omdat deze al in het onderstel zelf zitten. Deze kan je gewoon omhoog en naar beneden doen. Daarnaast ook super veel mogelijkheden zowel in duo als enkel.
Ook vaker gewoon slaapzakken etc daar besteld en altijd snel geleverd.
Alleen het meegroei ledikant van onze oudste duurde enorm lang en heb ik zelf wat vaker achteraan moeten zitten omdat er niet echt updates kwamen. Zou eigenlijk begin april geleverd worden, uiteindelijk werd dat na navraag half april en toen uiteindelijk was hij pas de laatste week mei binnen (leverancier leverde niet aan hun uit wat ik ervan begreep). Gelukkig nog optijd zodat hij nog kon wennen op zijn nieuwe grote jongens kamer, voor zijn broertje kwam. Maar dit was ook de enige keer met deze ervaring.