14 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb hier een besteld en best wel goeie kwaliteit! Ik had losse banden en een losse bak en maxicosi onderstel was al helemaal in elkaar en moest je alleen uitklappen! Ik had wel een iets andere bestel maar zal even kijken of ik er nog een foto van heb

4 maanden geleden

Dit is mij. Kinderwagen van die site!

4 maanden geleden

Van asten is gewoon een babyspeciaalzaak net als babydump en prenatal

4 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Ik heb hier een besteld en best wel goeie kwaliteit! Ik had losse banden en ...
Oké dat is wel fijn 😊 ja ik vind bestellen altijd wel een dingetje vooral omdat het dan zo’n hoog bedrag is wil ik toch altijd zeker zijn of het wel goeie kwaliteit is !

4 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Oké dat is wel fijn 😊 ja ik vind bestellen altijd wel een dingetje vooral ...
Ja snap ik!

4 maanden geleden

Reactie op Mi Lady

Van asten is gewoon een babyspeciaalzaak net als babydump en prenatal
Oh oke dat wist ik niet ! Ik dacht dat het alleen een site bestond

4 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Dit is mij. Kinderwagen van die site!
Mooi!

4 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Mooi!
Ja duwt ook super fijn!

4 maanden geleden

Ik heb deze van van asten zit ook indd maxi cosy bij die had een losse doos en de wagen zat apart en die stukken kun je er gewoon opklikken natuurlijk en indd de wielen los

4 maanden geleden

Reactie op xchharr

Ik heb deze van van asten zit ook indd maxi cosy bij die had een losse doos ...
Mooie kinderwagen !

3 maanden geleden

Reactie op Parel ❤️

Oh oke dat wist ik niet ! Ik dacht dat het alleen een site bestond
Het is zelfs een mega grote zaak, hebben daar echt heel veel, in tilburg zit die

3 maanden geleden

Ik koop bij de winkel zelf aangezien ik daar in de buurt woon. Maar goede kwaliteit spullen en fijne service. (Probleem met bezorgen en 1 kapot artikel gekregen die ik liet bezorgen, is netjes opgelost).

3 maanden geleden

Zelfs zonder bon hebben en kapot door eigen toedoen, hebben ze voor mij een onderdeel gerepareerd. Top service.

3 maanden geleden

Hier een duo wagen van Van Asten. Kwam in een grote doos aan, onderstel stond volledig in elkaar, alleen de wielen moesten erop geklikt worden. Dit is de Novi baby Pacific Premium. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-novi-babyr-duo-premium-pacific-green?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=(4)%20NL%20%7C%20Performance%20Max%20%7C%20PLA%20%7C%20Potentials&utm_id=21833993899&gad_source=1&gad_campaignid=21823588293&gbraid=0AAAAADwg1DyqKmkDpaY0Qox_iV3sfqxwk&gclid=EAIaIQobChMIoKe72vm2jwMVm7GDBx3WLDpoEAQYASABEgItEvD_BwE Zeer degelijke wagen voor dit geld! Ook geen gezeur met losse adapters etc, omdat deze al in het onderstel zelf zitten. Deze kan je gewoon omhoog en naar beneden doen. Daarnaast ook super veel mogelijkheden zowel in duo als enkel. Ook vaker gewoon slaapzakken etc daar besteld en altijd snel geleverd. Alleen het meegroei ledikant van onze oudste duurde enorm lang en heb ik zelf wat vaker achteraan moeten zitten omdat er niet echt updates kwamen. Zou eigenlijk begin april geleverd worden, uiteindelijk werd dat na navraag half april en toen uiteindelijk was hij pas de laatste week mei binnen (leverancier leverde niet aan hun uit wat ik ervan begreep). Gelukkig nog optijd zodat hij nog kon wennen op zijn nieuwe grote jongens kamer, voor zijn broertje kwam. Maar dit was ook de enige keer met deze ervaring.