23 Reacties

één maand geleden

Mijn ouders afgelopen zaterdag verteld over facetime, omdat ze op vakantie zijn. Aankomend weekend als we de verjaardag van mn man vieren, vertellen we het mn schoonouders en onze broers/schoonzussen Vandaag in ons vakantiehuisje 2 van mn broers op visite, 1 vroeg net of er nog een 2e komt, ff overheen gekletst, omdat we het ze zaterdag pas vertellen... maar als t aan mij ligt, horen ze het zometeen al 🤭🤭

één maand geleden

Hier inmiddels zwanger van ons 3e kindje( wij zijn ook bijna 5 weken) maar ik heb het onze ouders al verteld…. Zwanger is zwanger en tis vur enne grote trots da ge deeld

één maand geleden

Reactie op Didjaa

Mijn ouders afgelopen zaterdag verteld over facetime, omdat ze op vakantie ...
Aaah dat was vast spannend!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤍 Lijkt me zo leuk om te vertellen!!

één maand geleden

Reactie op snelvin

Hier inmiddels zwanger van ons 3e kindje( wij zijn ook bijna 5 weken) maar ...
Ja, je hebt helemaal gelijk! Denk dat wij het vandaag ook gaan vertellen! Zo spannend! 🤍

één maand geleden

Reactie op Pbbb000

Aaah dat was vast spannend!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤍 Lijkt me ...
Nee niet perse spannend 🤭 we hadden ons zoontje een truitje aangedaan, dus was afwachten wanneer ze t zagen over de camera 🤣

één maand geleden

Reactie op Didjaa

Nee niet perse spannend 🤭 we hadden ons zoontje een truitje aangedaan, dus ...
Ah, zo leuk!! 🤩

één maand geleden

Wij.... 4.2 ... en ook al verteld hoor 🤣 kon m'n klep niet houden zo blij

één maand geleden

Wij gaan het volgende week aan schoonouders vertellen, we hebben een icsi traject doorlopen en zij zijn goed geinformeerd haha Dus ze weten dat ik volgende week een positieve of negatieve test ga krijgen🤣 (heb m nu al maar dat weten ze niet)

één maand geleden

En aan de rest van familie allemaal na de termijn echo 😊 ook aan onze 4 jarige dochter , gezien zij nog geen geheimen kan bewaren

één maand geleden

Mijn ouders hebben we het een dag na de eerste positieve test verteld omdat ze op vakantie gingen. Schoonvader op de officiële testdag evenals mijn zusje en haar man omdat het haar verjaardag was. Een van mijn beste collega's weet het ook. Door ons ivf traject zijn mensen toch aan het 'wachten' op bericht. En een positieve test mag gevierd worden. 6 oktober vieren mijn zusje en ik onze verjaardagen, dan hebben we ook de eerste echo net gehad en willen we het mijn oma's opa en oom en tante vertellen. Kan niet wachten! We hebben een puzzel besteld voor de bekendmaking

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Mijn ouders hebben we het een dag na de eerste positieve test verteld omdat ...
Wat een super leuk idee een puzzel 😄 Heel veel plezier met vertellen!! Duurt dan nog lang hè 6 oktober haha

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Wij gaan het volgende week aan schoonouders vertellen, we hebben een icsi t ...
Ah gefeliciteerd!!! 🥳 Spannend hoor, maar zo leuk!

één maand geleden

Reactie op Pbbb000

Wat een super leuk idee een puzzel 😄 Heel veel plezier met vertellen!! Duu ...
Ja 6 oktober lijkt nog een eeuwigheid ver weg! Maar wel genoeg tijd voor de voorpret dan 😜

één maand geleden

Uit onze NIPT kwam in mei dat ik het parvo virus had gehad in het eerste trimester en kort daarna bleek het hartje niet meer te kloppen. Daarom zullen wij nu bij de tweede zwangerschap ook weer wachten tot na de NIPT/twaalf weken. Ik ben wel benieuwd of je het al verteld hebt en hoe ze reageerden ❤

één maand geleden

Ouders, schoonouders, broers en zussen wisten het hier een dag nadat we hebben getest. Ik was een week voor mijn NOD al ziek (misselijkheid en moe). Andere pas na 12 weken of eerste echo, twijfel nog wegens 2 eerder miskraam ben ik nu wel wat voorzichtiger.

één maand geleden

Wij vieren een feest half oktober ivm onze verjaardagen. Halverwege de dag ga ik m’n dochtertje een ‘big sister’ truitje aantrekken. Heel benieuwd wie het doorheeft haha. Moet wel zeggen dat we dus nog heel lang onze mond moeten houden 🙊

één maand geleden

Reactie op momtobeArnhem

Wij vieren een feest half oktober ivm onze verjaardagen. Halverwege de dag ...
Mag ik vragen waar je zo een truitje gevonden hebt?

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Mag ik vragen waar je zo een truitje gevonden hebt?
Zeker! Gewoon op temu gevonden 🙌🏽

één maand geleden

Wij krijgen morgen de “ik word grote broer” trui binnen en dan gaan we meteen langs onze ouders🤣. Beste vriendin ga ik het volgende week vertellen en de rest weten we nog niet hoe of wat, denk na de eerste echo☺️

één maand geleden

Mijn ouders, schoonouders en broers weten het (4+2), verder vertel ik het komende weken mensen die dichtbij staan. Na de echo ook vrienden/familie die verder staan. Als het mis gaat is steun ook fijn…