23 Reacties

één maand geleden

Ben er net achter dat we weer zwanger zijn. 1 vriendin weet het... ik heb een minilicht streepje dus wacht even af.... als hij duidelijk wordt ga ik het me zusje vertellen.. mijn ouders pas op 5dec als we daar sinterklaas vieren. Lijkt me een mooi kadootje

één maand geleden

Hey, ik ben net aangesloten bij geboorteclub juni 25. Sinds paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Na 2,5 proberen en 4 maanden traject is het eindelijk zover🤍. Ik bevat t nog niet helemaal maar wil het wel echt van daken schreeuwen. Omdat onze ouders van traject weten en broers en zussen en goede vrienden ook, vertellen wij t wel snel. Bij onze dochter hebben we t ook snel verteld. Ik vind het juist fijn dat mensen het snel weten, kunnen ze echt meeleven. Juist in dat eerste trimester waar alles heel spannend is en de misselijkheid toeslaat.

één maand geleden

Reactie op EM1997

Hey, ik ben net aangesloten bij geboorteclub juni 25. Sinds paar dagen weet ...
Klinkt herkenbaar! Hier ook 27e cyclus, en IUI 4. Schoonouders weten van het traject dus daaraan hebben we het al verteld, vriendinnen dichtbij me weten het ook, en m’n dochter en andere familie vertellen we na de eerste echo met kloppend hartje ❤️ Vorige keer had m’n dochter namelijk het hele kdv geïnformeerd en had ik uiteindelijk een miskraam 😅