11 Reacties

9 dagen geleden

Oei dit klinkt niet goed. Heb je contact m t de versloskundige gehad? Ik vrees inderdaad voor het ergste….. heel veel sterkte

9 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oei dit klinkt niet goed. Heb je contact m t de versloskundige gehad? Ik v ...
Ja ik heb contact met ze gehad. Ze willen nog even afwachten

9 dagen geleden

Wat een stress voor je dit 🥺 Het kan alle kanten op gaan, heb zowel goede als slechte ervaringen gelezen. Vooral een echo aanvragen als je dat graag wilt, dat wachten is echt killing en je wilt duidelijkheid. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij 6+3 en ik had sterk het gevoel dat het mis was. Omdat ik alleen wat rugpijn had en geen buikpijn wilden ze ook eerst niks doen. Ik heb een echo afgedwongen en daar was helaas een lege baarmoeder op te zien 😞 Veel sterkte en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid 🙏🏻

9 dagen geleden

Ik heb preciws hetzelfde ben nu 5w+5d. Vk maakt zich nog geen zorgen omdat ik geen kramp heb. Ik ben er in mn joofd veel mee bezig, afleiding vind k ook wel lastig. Heb eerder al eens een mk gehad. Vrijdag echo en kijken hoe het erbij staat. We hopen op het beste, ik zal voor je duimen🙏

6 dagen geleden

Hoe gaat het nu met je?

5 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Hoe gaat het nu met je?
Ik heb helaas een miskraam gekregen

5 dagen geleden

Verdrietig. Sterkte! Zijn de kampen later alsnog gekomen?

5 dagen geleden

Reactie op XSann

Ik heb helaas een miskraam gekregen
Heel veel sterkte 💜

4 dagen geleden

Reactie op Syn

Verdrietig. Sterkte! Zijn de kampen later alsnog gekomen?
Nee nog steeds helemaal niks. De verloskundige vond het ook gek dus heb een inwendige echo gehad. Daar was niks meer op te zien(ik heb het vruchtzakje op kunnen vangen) en alles was zelfs al schoon

4 dagen geleden

Hoi wat verdrieti. Ik heb ook een keer een miskraam gehad zonder pijn en kramp. Nooit gehad ook . Veel sterkte

4 dagen geleden

Reactie op Miss X

Hoi wat verdrieti. Ik heb ook een keer een miskraam gehad zonder pijn en k ...
Dankjewel!