12 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je een hart onder de riem steken. Ik ben zelf 4+0 en ik ben met momenten al heel gespannen. Kan me haast niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn! Sterkte 🍀

17 dagen geleden

Reactie op KS49

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je een hart onder de riem steken. Ik ...
Dat is lief! Volgens mij is het inderdaad voor iedereen spannend.. gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed, veel geluk 😘

17 dagen geleden

Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar ik hoop voor jou dat het goed komt♥️ Ben zelf ook heel gespannen ben nu 4+6 en heb al 3 dagen donkerbruin en soms bijna zwart bloedverlies.. het lijkt sinds vandaag af te nemen pas over 2 weken de eerste echo.. 🍀

17 dagen geleden

Ik ben eigenlijk heel erg blij om te lezen dat jij dit ook hebt gehad en een gezond kindje hebt gekregen! Ik heb momenteel ook bloedverlies ik vind het ook he erg moeilijk om hier mee om te gaan. Nog geen echo gehad. Vind het zo ontzettend spannend

16 dagen geleden

Bij mij toch een miskraam helaas

16 dagen geleden

Reactie op Juul28

Bij mij toch een miskraam helaas
Hee Juul wat ontzettend sneu om te horen… veel sterkte met de verwerking. Heb je veel pijn?

16 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Hee Juul wat ontzettend sneu om te horen… veel sterkte met de verwerking. H ...
Nee helemaal geen pijn. Eigenlijk alleen veel bloedverlies en mentaal vind ik het best wel zwaar.

15 dagen geleden

Reactie op Juul28

Nee helemaal geen pijn. Eigenlijk alleen veel bloedverlies en mentaal vind ...
Echt heel naar.. was het je eerste zwangerschap? Hopelijk heb je mensen om je heen met wie je het erover kunt hebben..😘

15 dagen geleden

Lieve mama wat een stress! Heel veel sterkte en hopelijk een heel goede zwangerschap ondanks deze complicatie 🙏🏻❤️

6 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Echt heel naar.. was het je eerste zwangerschap? Hopelijk heb je mensen om ...
Ik heb het er eigenlijk juist met niemand over behalve mijn partner. Hoe gaat het nu met jou? Heb je al een kloppend hartje gehoord?

5 dagen geleden

Reactie op Juul28

Ik heb het er eigenlijk juist met niemand over behalve mijn partner. Hoe ga ...
Als dat voor jou goed voelt.. is het goed toch? Gaat het wat? Ja wij hebben afgelopen maandag een kloppend hartje gehoord en ik heb geen bloedverlies meer gehad.. er zit wel nog een hematoom..

4 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Als dat voor jou goed voelt.. is het goed toch? Gaat het wat? Ja wij hebbe ...
Oh fijn! Heb je nu inmiddels wat minder spanningen? Ik zit nu weer in de vruchtbare periode dus we gaan kijken of het gaat lukken nu.