9 Reacties

één dag geleden

Wraps in drie hoeken snijden met een beetje olie en Paprika poeder in de airfryer met hummus! Erg lekker

één dag geleden

Ik vind het knap dat je al die gezonden ideeen kan eten. Hier 8weken en ik word al misselijk bij het idee van gezond eten en drinken 😂 enige zonder overgeven vandaag was 2 croissantjes en een broodje frikandel. Of baby hapjes met fruit gaat nog net.

één dag geleden

Reactie op A.G.VDL

Ik vind het knap dat je al die gezonden ideeen kan eten. Hier 8weken en ik ...
Och wat vervelend dat je zo misselijk bent!! Ik ben nog niet echt misselijk geweest, behalve als ik veel trek heb (wat dus telkens is haha), dan krijg ik telkens een wat weeïg gevoel. Hopelijk wordt het bij jou snel beter!

één dag geleden

Reactie op KS49

Och wat vervelend dat je zo misselijk bent!! Ik ben nog niet echt misselijk ...
Ja dat had ik in het begin ook toen dacht ik nog dat kan ik wel aan. Bij week 6 begon de misselijkheid en dat is niet meer gestopt. Voel me dan ook zo slecht voor de baby die zou graag wat veggies willen denk ik.. terwijl ik juist altijd gezond eet… gister was ik aan het rijden op de snelweg en ineens moest ik overgeven🥲 hoop echt dat dit snel stopt

één dag geleden

Reactie op A.G.VDL

Ja dat had ik in het begin ook toen dacht ik nog dat kan ik wel aan. Bij we ...
Ach jeetje ja. Maar in deze fase is het allang mooi en knap als je wat binnenkrijgt! En als het afneemt kun je weer gezond gaan eten.

één dag geleden

Kikkererwten met paprika poeder en zout en even 20 min roosteren

één dag geleden

Zoute popcorn is echt mijn go to eten op dit moment 🙈 Avondeten gaat er met hele kleine beetjes in. Zolang je maar iets binnen krijgt denk ik dan :)

één dag geleden

Ik heb hetzelfde, ik eet veel gekookt ei met zout, zoute popcorn, komkommer geraspt met sesamolie en sojasaus en een bak olijven eet ik zo helemaal weg als het even kan… 😅

18 uur geleden

Oké - niet gelijk oordelen, geef het een kans… Ik ontbijt dus al een tijdje met hartige havermout. Havermout koken in bouillon, spinazie erdoor en even laten slinken. En dan een gebakken eitje erop. Ik doe er nog zaatar op. Ik heb altijd geprobeerd om havermout te eten maar ik vond het nooit lekker. Ik houd sowieso meer van hartig. En toen zag ik dit voorbij komen op Instagram en nu is dit mijn nieuwe lievelingsontbijt.