9 Reacties

vorig jaar

Ik heb er helemaal nog niet bij stilgestaan dat nagellak schadelijk kan zijn. Ik ga maandelijks naar de nagelstyliste & die gebruikt heel wat producten. Ze weet dat ik zwanger ben & geeft niet aan dat het schadelijk kan zijn. Alsook nog geen opmerking gekregen van gynaecoloog of vroedvrouw dat ik moet opletten met geverfde nagels.

vorig jaar

Gewoon zorgen dat je nergens huid, nagelriem aanraakt met je nagelproducten. Dan komt het helemaal goed. Ook zou ik kiezen voor nagellakremover zonder aceton.

Reactie op JamsFamily

Ik heb er helemaal nog niet bij stilgestaan dat nagellak schadelijk kan zij ...
Er zitten chemische stoffen in de producten die jezelf en de baby kunnen schade aanrichten dusja ik vermijd nu liever acryl en gel momenteel 馃檲
Ja ok maar staat niet bij welke soorten nagellak nzo 馃檲

vorig jaar

Reactie op JeugdigeKaketoe178121

Ja ok maar staat niet bij welke soorten nagellak nzo 馃檲
Er staat wel dat europese nagellak in orde is met de normen. En dat je best bepaalde stofjes (die opgelijst staan) vermijd

Reactie op xacsecnarfx

Er staat wel dat europese nagellak in orde is met de normen. En dat je best ...
Ja dan zal je alle stoffen moeten opzoeken bij elke nagellak dusja moe wel ergens een lijst vinden waar ik dit allemaal kan kopen hihi馃檲

vorig jaar

Stond vandaag bij mij op de app, ik ben 16w+6d. 馃き

vorig jaar

Alle producten zijn europees gekeurd bij de meeste nagelstylistes waaronder bij mijzelf. Kunnen dus ook absoluut geen kwaad. Voor welke moet je opletten voor diegene die werken met producten van alie etc, dit voornamelijk bij chinese salons zij gebruiken met mma daar moet je ook buiten jouw zwangerschap niet gaan want dit komt in jouw bloedbaan terecht. Eerlijk vind ik dit eerder een beetje bangmakerij terwijl het niet nodig is.