16 Reacties

9 maanden geleden

Haha ik volg want ik ben al 5 weken bezig met griep over griep en mijn neus en hoesten en het houd maar niet op 馃槄馃槄

9 maanden geleden

Geen tips, zit helaas in dezelfde ellende. Enorm zeker leek en mega pijnlijke hoest met heel taai slijm. Ook een snotneus die niet ophoudt. Kan niet slapen, alleen half zittend hooguit paar uurtjes totaal. Ik ben inmiddels ook haast niet meer te verstaan zo schor ben ik. Hopelijk is het snel over.

9 maanden geleden

Reactie op Echura

Geen tips, zit helaas in dezelfde ellende. Enorm zeker leek en mega pijnlij ...
Voor het taaie slijm mag je wel acetylcyste茂ne. Staat ook in de medimama app die kun je halen bij de apotheek bruistabletjes. Wij hadden toevallig nog een dichte in huis maar het onderdrukt ook een beetje de prikkel daar drink ik hem nu voor.

9 maanden geleden

Voor je verstopte neus zou je neusstrips kunnen kopen bij Etos! 鈽猴笍

9 maanden geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Voor je verstopte neus zou je neusstrips kunnen kopen bij Etos! 鈽猴笍
Ah wat tof Dankje! Hoe zien ze eruit

9 maanden geleden

Reactie op Lisette0211

Je hebt ze van Etos merk zelf en een duurder merk. Duurdere merk heeft wel betere werking begreep ik. Ik heb die nu thuis. Als je het aan de dame vraagt die er werkt dan weten ze wel waar ze liggen! Hoef je niet overal te zoeken 馃槀

9 maanden geleden

Reactie op Lisette0211

Breathe right is dat duurdere merk? Nu nog korting deze week

9 maanden geleden

Ik heb soortgelijk 2 weken geleden ook gehad. Met de vk en huisarts overlegs, als zwangere vrouw mag je maar 1 hoestdrank en dat is noscapine. Dit heeft mij echt goed geholpen. En omdat je geen neusspray mag met xylo, had ik zo鈥檔 rhino neusdouche gekocht. Dit is echt een aanrader!

9 maanden geleden

Reactie op ZwoeleFontein823107

Ik heb soortgelijk 2 weken geleden ook gehad. Met de vk en huisarts overleg ...
Je mag dus wel neusspray met xylometazoline gewoon 7 dagen net zoals altijd 鈽猴笍

9 maanden geleden

Ik heb soortgelijk 2 weken geleden ook gehad. Met de vk en huisarts overleg ...
Waar kan ik noscapine kopen?

9 maanden geleden

Reactie op Lisette0211

Lijkt er op dat je dit gewoon bij de apotheek kan kopen. Healthypharm Hoestdrank Noscapine onderdrukt de hoestprikkel. Noscapine is niet geschikt bij hoest waarbij slijm wordt opgehoest. Dus dat is een afweging. Acetylcysteine is voor taaislijm (maar onderdrukt ook de hoestprikkel)

9 maanden geleden

Reactie op Lisette0211

Ik heb het bij Etos gehaald. En wat betreft neusspray met xylo mocht ik het alleen met hoge uitzondering gebruiken als ik niet kon slapen. (Advies vk)

9 maanden geleden

Ik heb het bij Etos gehaald. En wat betreft neusspray met xylo mocht ik het ...
Ow bijzonder. Medimama geeft aan 7 dagen en mijn verloskundige en huisarts ook 馃槄馃槄 Nou zit ik wel helemaal dicht en kon ik sowieso niet slapen en 5 weken geleden was het een voorhoofd holte en oorontsteking dus ik moest de druk er zo veel mogelijk afhouden. Ik heb voor na die 7 dagen een ontstekingsremmende neusspray gekregen op recept. Budesonide Een vriendin van mij die ook zwanger is had een andere ontstekingsremmende neusspray voorgeschreven gekregen.

9 maanden geleden

voor stem kwijt helpt het bij mij altijd fantastisch om heetwater te drinken met gember, tijm en honing

9 maanden geleden

Oh ik vergeet appelciderazijn. Dit werkt (tijdelijk) tegen de hoestprikkel, maar wel verdund nemen en met mate tijdens zwangerschap.