26 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Nee, ik had gister echt extreem buikpijn. Bloeden begon vandaag om 11.30.. ...
Ik heb beetje krampen herkende het meteen vanaf 12 uur bloed verlies

3 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Ik heb beetje krampen herkende het meteen vanaf 12 uur bloed verlies
Heb jij al eerder een miskraam gehad?

3 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Heb jij al eerder een miskraam gehad?
Nee

3 dagen geleden

Reactie op 199929

Oh nee! Hoeveel weken ben je nu? En is het bruin/rood?
Vandaag 4+6, het begon lichtroze en is nu wat bruinig, geen stolseltjes of iets. Kramp is ook wat afgenomen. Maar ben er wel vrij rustig en positief onder haha.

2 dagen geleden

Hi meiden, na 5 jaar ICSI en drie miskramen ook weer zwanger 5+2. Heb nu ook regelmatig last van bloedverlies. Het begon vorige week met wat druppels helderrood bloed bij het afvegen en nam direct af. En nu lijkt het erop dat ik om de dag heel licht en weinig donkerbruin bloed verlies heb. Soms ook met wat bruine ‘adertjes’. Krampen heb ik ook, maar ze zetten niet door en zijn er ook niet continu. Komen in golven zeg maar, zo heb ik er 2uur last van en dan ineens een dag niet. Verder geen enkel ander symptoom. Gezien de eerdere miskramen maak ik me toch wel ongerust, maar ik weet ook dat dit nog helemaal niets zegt en probeer maar te vertrouwen op dat het dit keer goed komt. Jullie verhalen en de herkenning is toch wel ergens geruststellend 🤗

2 dagen geleden

Reactie op Marvel2023

Hi meiden, na 5 jaar ICSI en drie miskramen ook weer zwanger 5+2. Heb nu oo ...
Wat een traject al… kan me voorstellen dat zoiets dan voor nog meer onrust zorgt. Wat mij helpt is denken: ik kan het niet tegengaan. Het komt nu zoals het komt. Ik blijf het beste er van hopen en hoop 5 november gewoon een goede echo met een kloppend hartje te hebben. Stressen is ook niet goed voor de kleine. En afleiding zoeken helpt natuurlijk ook enorm.