11 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb het al direct verteld, maar ik zat ook in een iui traject en iedereen wist dus al dat ik zwanger wilde worden. Ik denk dat eerlijkheid in deze wellicht het beste is. Ze komen er toch wel achter. Gefeliciteerd en veel succes en plezier bij de echo. Ik mag over 2 weken, ik zie er enorm naar uit.

17 dagen geleden

Paar dagen ziek melden?? Is dat een optie. Ik weet niet altijd de juiste eerlijke optie..

17 dagen geleden

Ik zou open kaart spelen !

17 dagen geleden

Eerst proberen je dienst te ruilen en als dat niet lukt het dan vertellen?

17 dagen geleden

Vrij vragen is voor mijn partner niet mogelijk, ik heb een verloskundigenpraktijk uitgezocht die ook afspraken in de avond maakt.

17 dagen geleden

Ziekenhuis afspraak?

17 dagen geleden

Gewoon ziekenhuis afspraak, ze mogen niet doorvragen

17 dagen geleden

Gewoon dan je naar de huisarts moet! 😊

16 dagen geleden

Inderdaad gewoon zeggen dat je een doktersafspraak hebt, ze mogen toch niet doorvragen. als je comfortabel bent met het wel je werkgever vertellen kan je dat natuurlijk ook doen. Maar voel je vooral niet verplicht om het te zeggen omdat je eerlijk wilt zijn, want je bent tot niets verplicht tot heel ver in de zwangerschap.

16 dagen geleden

Reactie op VWJ

Inderdaad gewoon zeggen dat je een doktersafspraak hebt, ze mogen toch niet ...
Helemaal eens!

16 dagen geleden

De reden hoef je niet op te geven hoor. Zeggen dat je een doktersafspraak hebt is genoeg. Ik zeg meestal ziekenhuis want dan begrijpen ze dat je niet veel te kiezen hebt qua timing 😉