10 Reacties

20 dagen geleden

Hoi! Wat fijn dat je dit deelt, ik ben ook benieuwd. Ik heb er niet veel mee gedaan, maar heb vorig jaar ook een lichte verzakking opgelopen. Ben benieuwd of dat erger word deze zwangerschap!

20 dagen geleden

Reactie op sak1988

Hoi! Wat fijn dat je dit deelt, ik ben ook benieuwd. Ik heb er niet veel me ...
Dankjewel voor je reactie!wellicht een persoonlijke vraag, maar ik bedoel het niet zo. Maar zie en/of voel jij de verzakking ook? Ik ben vooral bang dat mijn baarmoeder er helemaal uit komt. Totaal onrealistisch volgens mij! 🤣 Maar haha dat zijn dingen die nu door mijn hoofd spoken

20 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Dankjewel voor je reactie!wellicht een persoonlijke vraag, maar ik bedoel h ...
Ik kan het voelen als ik moet ontlasten, dan zit er een bobbel, en voelt het alsof alsof alles uit zakt… het is wel minder worden de afgelopen maanden. Maar het zeurt nu soms weer…

20 dagen geleden

Reactie op sak1988

Ik kan het voelen als ik moet ontlasten, dan zit er een bobbel, en voelt he ...
Gelukkig dat het wel minder is. Waarschijnlijk als over een aantal weken de baby meer groeit en de baarmoeder groter wordt dat de baarmoeder dan juist meer naar boven gaat volgens mij. Maar hopelijk dan daarna dat het niet erger wordt

20 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Gelukkig dat het wel minder is. Waarschijnlijk als over een aantal weken de ...
Volgens mij heb je verschillende soorten verzakingen, baarmoeder, blaas of darmen…

20 dagen geleden

Heb bij de bevalling van mijn zoon ook een lichte verzakking opgelopen. Fysio raadde mij aan vanaf het proberen voor een volgende zwangerschap weer dagelijks oefeningen te gaan doen. Reden hiervoor was dat de baby op een gegeven moment zo snel groeit dat je de klachten niet meer kunt verhelpen wanneer deze weer mochten terugkomen tijdens de zwangerschap. Ze zei ook dat het heel lastig te voorspellen is of en hoeveel last je zou krijgen bij een nieuwe zwangerschap. Dus hopen op het beste...

20 dagen geleden

Reactie op sak1988

Volgens mij heb je verschillende soorten verzakingen, baarmoeder, blaas of ...
Klopt inderdaad. Durf ook echt niet te zeggen welke ik heb.

20 dagen geleden

Reactie op SjakieBonestakie

Heb bij de bevalling van mijn zoon ook een lichte verzakking opgelopen. Fys ...
Ik doe nu ook dagelijks oefenen en ik las online dat squats ook mogen tijdens de zwangerschap en goed zijn om te doen. Zie en/of voel jij de verzakking ook? Merk dat ik gewoon een beetje onzeker ben of het geen kwaad kan voor de baby.

20 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Ik doe nu ook dagelijks oefenen en ik las online dat squats ook mogen tijde ...
Ja in het begin zat er echt een balletje bij de opening van mijn vagina. Nu het allemaal wat meer is hersteld merk ik 's ochtends niks en in de loop van de dag vaak wel dat het balletje een beetje terugkomt. Maar blijft gelukkig nu wel verder binnen. Vooral op mamadag, als ik mijn zoontje bijv meerdere keren heb getild heb ik er meer last van. Het is bij mij overigens vooral een blaasverzakking en een klein beetje aan de achterkant. De baarmoeder zit wel gewoon op zijn plaats. Ik zeg altijd: als ik nog eens beval valt de baby er zo uit 😂 Eerste bevalling duurde 1,5 dag dus zie dat maar als enige troost.

20 dagen geleden

Reactie op SjakieBonestakie

Ja in het begin zat er echt een balletje bij de opening van mijn vagina. N ...
Klinkt wel herkenbaar. Als ik echt moet plassen dan zie ik het ook meer. Fijn ook dat de oefeningen helpen. Haha ja dat is ook weer zo 🤣. Na mijn miskraam is er een echo gemaakt en er is toen niks gezegd over dat het laag zat. Geen idee of ze dat zo kunnen zien. Lijkt me wel gezien die inwendig was. Haha oh ja indd! Mijn oudste duurde ook best lang, 21 uur, maar de middelste maar een uur of 5 (vanaf echt de allereerste mini wee) en de jongste ook zoiets. Mocht je dat ook gerust stellen! Maar mijn laatste bevalling is alweer 6 jaar geleden haha