49 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op KS49

Ik gebruik foliumzuur gewoon tot 10 weken en dan stop ik. Dat is de richtli ...
Slik je dit dan nu als apart supplement? Ik gebruik een multivitamine van vitalis compleet mama en Eigenlijk er tot nu toe niet iets gehoord dat het anders zou moeten na de 10 weken. 🤷🏼‍♀️

17 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Foliumzuur is de synthetische vorm van Folaat. Dat betekent dat het een nie ...
Ik zou vooral adviseren aan iedereen, lees dit artikel goed door. Dan heb je duidelijk de wetenschappelijke onderbouwing erbij! https://jufdanielle.com/foliumzuur-vs-folaat/

17 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik zou vooral adviseren aan iedereen, lees dit artikel goed door. Dan heb j ...
🤯🤯🤯 Zoveel wisselende informatie… In die van vitalis zit een folaat en die heb ik JUIST op aanraden van een mesoloog.

17 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Slik je dit dan nu als apart supplement? Ik gebruik een multivitamine van ...
Ik ook

17 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Slik je dit dan nu als apart supplement? Ik gebruik een multivitamine van ...
Ik gebruik foliumzuur in 1 supplement met 10 ug vitamine D erbij. En nog omega 3 omdat ik geen vis eet. En vanaf 10 weken doe ik dan een losse vitamine D. Ik gebruik bewust geen multi omdat dat door Lareb en Voedingscentrum niet aangeraden wordt.

17 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik zou vooral adviseren aan iedereen, lees dit artikel goed door. Dan heb j ...
welke raad jij aan? Onze oudste dochter heeft een schisis (overigens vanuit het ziekenhuis meegekregen dat foliumzuur een schisis absoluut niet kan voorkomen, wellicht enkel “verminderen”, maar ook dat is niet wetenschappelijk bewezen. Desalniettemin wil ik heel graag de juiste foliumzuur/folaat slikken om geen enkel risico te nemen.

17 dagen geleden

Reactie op Anne121020

welke raad jij aan? Onze oudste dochter heeft een schisis (overigens vanuit ...
Er zijn veel verschillende wetenschappelijke artikelen online. Ik zou dit met je verloskundige/huisarts bespreken ☺️

17 dagen geleden

Reactie op F-L-O-O-R

Ja ook geprobeerd, meerdere dagen. Maagzuur in de nacht is ook geen succes ...
Probeer het eens van een ander merk dan Kruidvat. Ik heb een tijd multivitamine van de Kruidvat gehad en werd elke keer kotsmisselijk ervan, ander merk ging goed en dit was voor m’n zwangerschap