25 Reacties

vorig jaar

Ik las dat sommige mensen vitamine gummy’s gebruiken. Misschien is dat een oplossing 😊

vorig jaar

Ik kan heel moeilijk pillen slikken altijd al gehad Ik doe het nu met eten moment dat ik me eten doorslik douw ik die vitamines in me mond 😂 Of met een bakje yoghurt moment dat ik ga slikken Dan lukt het me wel

vorig jaar

Reactie op Sophias

Ik kan heel moeilijk pillen slikken altijd al gehad Ik doe het nu met eten ...
Ook al geprobeerd met vla inderdaad, maar lukt mij ook niet meer...

vorig jaar

Als je ze met water inneemt dan met je hoofd naar voren gaan hangen als je ze doorslikt. Iig dat werkt hier :)

vorig jaar

Trekpleister (en Etos, kruidvat etc.) zijn meestal toch niet de meest kwalitatieve vitamines om te nemen. Maar je kan ze ook door midden bijten zodat het kleiner is.

vorig jaar

Reactie op anoniempje77

Als je ze met water inneemt dan met je hoofd naar voren gaan hangen als je ...
Werkt hier ook niet helaas, echt ellende hier!

vorig jaar

Reactie op Bruisend

Trekpleister (en Etos, kruidvat etc.) zijn meestal toch niet de meest kwali ...
Ja, is dat zo'n verschil met de duurdere merken? Mijn verloskundige zei je kan Vitakruid nemen, maar ander merk is ook prima.

vorig jaar

Reactie op Tjits93

Werkt hier ook niet helaas, echt ellende hier!
Ah jammer!

vorig jaar

Ik neem de yummygums Mommy 🥰 zijn gewoon snoepjes haha! Niet goedkoop maar wel een goed product vind ik

vorig jaar

20% korting met de code START20

vorig jaar

Reactie op Bruisend

Trekpleister (en Etos, kruidvat etc.) zijn meestal toch niet de meest kwali ...
De kwaliteit van huismerk van vitamines is hetzelfde bij A-merken als bij huismerken hoor. Alleen het gebruiksgemak kan verschillen. Bv als de tabletten kleiner zijn of als het zachte gummies zijn.

vorig jaar

Bedankt allemaal voor het reageren. Ik heb nu de Davitamon compleet zwanger besteld, zijn kleine tabletten en de visolie mini capsules. Komt morgen binnen, kijken of dit wat is!

vorig jaar

Hier ook iemand die geen pillen kan slikken al jaren niet… ik moet dus nu calcium 1000mg nemen. Heb kauwtabletten maar daar ga ik echt van over mijn nek. Iemand tips? 😅

vorig jaar

Reactie op Lisa Schoonus

Hier ook iemand die geen pillen kan slikken al jaren niet… ik moet dus nu c ...
Calcium is er ook in de vorm van een bruistablet (oplosbaar in water) en kauwtablet, zou je daar wel mee uitkomen?😊

vorig jaar

Vitakruid wordt sterk aangeraden door verloskundigen. Wel wat aan de prijzige kant, maar ik heb dat er wel voor over.

vorig jaar

Vitakruid wordt sterk aangeraden door verloskundigen. Wel wat aan de prijzi ...
Vitakruid is echt een grote marketing bedrijf.. eigen merk is echt net zo goed. https://www.sjamadriaan.nl/p/juridische-intimidatie-door-vitakruid

vorig jaar

Reactie op MK-89

Vitakruid is echt een grote marketing bedrijf.. eigen merk is echt net zo g ...
Beste vriendin werkt als drogist, eigen merk is zeker niet hetzelfde.

vorig jaar

Beste vriendin werkt als drogist, eigen merk is zeker niet hetzelfde.
https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/gezondheid-sport/werken-vitamines-van-een-a-merk-beter-dan-goedkopere-huismerk-vitamines/ Genoeg over te vinden online volgens wetenschapper een biologen… daarnaast een tip om de podcast van de vragendokter te luisteren over vitamines..

vorig jaar

Reactie op KS49

Calcium is er ook in de vorm van een bruistablet (oplosbaar in water) en ka ...
Yes dat ga ik zeker proberen die bruistabletten. Dankjewel!