39 Reacties

15 dagen geleden

Hi, volgens mij mag je tot 36 weken gewoon vliegen. Ik ben met 27 weken nog op vakantie geweest.. Ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen met wat voor jou goed voelt!

15 dagen geleden

Je mag inderdaad nog lang vliegen. Ik ben nu zelf op zakenreis met het vliegtuig☺️

15 dagen geleden

Ah oke! Bedankt. En hoe ver ben jij nu? @VWJ. Ik lees veel over verder in de zwangerschap maar weinig over de eerste 12 weken. Vandaar mijn zorgen

15 dagen geleden

Ja mag zeker! Geen enkel probleem

15 dagen geleden

Reactie op MMom625

Ah oke! Bedankt. En hoe ver ben jij nu? @VWJ. Ik lees veel over verder in d ...
Ik ben nu 6 wk ☺️

15 dagen geleden

Oh wat fijn! Dankjulliewel ❤️

15 dagen geleden

Wij hebben voor half november ook een reis naar vietnam staan. Nu weten wij komende week pas of onze terugplaatsing is gelukt... maar hebben het er wel al over wat te doen als ik zwanger blijk te zijn. Vind het lastig ivm dengue etc. En voedselveiligheid

14 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Wij hebben voor half november ook een reis naar vietnam staan. Nu weten wi ...
Ja snap ik! Los van het vliegen zelf is voedselveiligheid en evt. Inentingen ook wel een ding. Waar neig je naar?

14 dagen geleden

Reactie op MMom625

Ja snap ik! Los van het vliegen zelf is voedselveiligheid en evt. Inentinge ...
Wij neigen zelf naar niet gaan, we zijn al 4 jaar bezig.. dus wil dat niet op het spel zetten voor vakantie. Ik ben al eerder in Vietnam geweest, en heb überhaupt heel azie al gezien. Dus ik weet ook wel wat ik zou kunnen verwachten. Maar dengue oid heb je bijna niet in de hand.. muggen zijn daar gewoon. Ik snap dat dat ieder voor zich moet weten. Overigens op de overheid site van België zag ik staan voor zwangere vrouwen beter niet naar vietnam te reizen. Wellicht kun je daar is op kijken.

14 dagen geleden

Hier over 4 weken naar thailand. Ben nu 4+6. Vind het wel mega spannend om te gaan! Maar we gaan het wel gewoon doen!

14 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Wij neigen zelf naar niet gaan, we zijn al 4 jaar bezig.. dus wil dat niet ...
Ja snap ik helemaal. Zeker als je al eens bent geweest. Het is toch eel een risico. Hmm ik twijfel nu weer. Ik ga eens op die site kijken

14 dagen geleden

Reactie op MMom625

Ja snap ik helemaal. Zeker als je al eens bent geweest. Het is toch eel een ...
Moet ook wel eerlijk zeggen. Wij gaan dit x georganiseerd met een groep. Ik vind dat lastiger omdat ik dan niet zelf het tempo kan bepalen. Als we zelf hadden gegaan... had het weer anders geweest denk. Je weet natuurlijk niet echt hoe je je voelt. Sorry als ik je aan het twijfelen heb gebracht. Vooral doen wat goed voelt voor jullie!

14 dagen geleden

In principe moet het gewoon kunnen en ook in Azië. Wel goed proberen te beschermen tegen muggen en geen rauwe dingen eten. En bij drukke tentjes vooral. Iedere dag blikje cola om de bacterie te neutraliseren en vooral genieten 😋☺️ Wij overwegen een reis naar Bali t.z.t….

14 dagen geleden

Ik ben nu 5+4 en ga over 3,5 week naar Vietnam. Ik heb last van misselijkheid en moe zijn. Ik heb alleen het hotel na aankomst geboekt, de rest van de reis rustig aan en wat goed voelt. Heel even bang geweest voor muggen, maar heb toch gekozen om te gaan omdat de kans klein is. Ga wel plekken als Mekong Delta mijden. Mocht ik mij toch niet fijn voelen dan ga ik lekker naar de kust.

14 dagen geleden

Reactie op Zoetzoet

Ik ben nu 5+4 en ga over 3,5 week naar Vietnam. Ik heb last van misselijkh ...
Ja dat is het voordeel van zelf je route uitstippelen. Je kan dan lekker op eigen tempo. En zien wat goed voelt. Wij gaan inprincipe georganiseerd.. dus dan is het programma natuurlijk al bepaald.. Ik zit nog in de laatste wachtweek.. vrijdag heb ik mijn bloed afname. Ik testen vanmorgen op een early wel positief... maar ik heb zoveel buikkrampen vandaag dat ik het even niet zo goed weet

14 dagen geleden

Wat spannend! Ik duim voor je 🤞🏼hopelijk vrijdag goed nieuws! Wij stippelen de reis zelf ook uit. Normaal ben ik gek op aziatische street food en door de jaren vaak geweest waardoor mijn maag soort van immuun is, maar dit keer ga ik dat helemaal niet doen. Proberen zoveel mogelijk in malls te eten en nergens ijsblokjes in die evt van kraanwater gemaakt kunnen zijn. Ik neig er wel naar om toch te gaan 😊

14 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

In principe moet het gewoon kunnen en ook in Azië. Wel goed proberen te bes ...
Blikje cola elke dag goed idee! Ik las wel dat we geen light producten moeten drinken, maar de normale vind ik toch lekkerder. En onze reis gaat o.a. ook naar Bali! Super leuk

14 dagen geleden

Reactie op MMom625

Blikje cola elke dag goed idee! Ik las wel dat we geen light producten moet ...
Nee echte cola moet het zijn. Waarin je ook een schroef kunt schoonmaken van roest 😂🤪

14 dagen geleden

Overmorgen ga ik ook vliegen, bij de security ga ik vragen voor fouillering ipv door die scanner vanwege de straling. Voel me hier fijner bij! :)

13 dagen geleden

Hey! Is idd geen probleem, ik heb maandag nog gevlogen en verder geen problemen ondervonden. Wel een stoel voorin geboekt ivm misselijkheid en wat crackertjes en pepermuntjes meegenomen 😂 Voor Azië zou ik ook even langs de GGD gaan, zij kunnen je ook adviseren met ziekten en vaccinaties icm zwangerschap. Alvast een fijne reis gewenst 😁 En als je nog tips nodig hebt over Bali/ ZO-Azië, laat het weten!