15 Reacties

7 maanden geleden

Jaaa ik ook! Echt verschrikkelijk.. is ook gewoon een beetje pijnlijk vind ik. Heb t ook heel erg in m’n handen en vingers

7 maanden geleden

Jaaa zeker met deze warmere dagen. Gezwollen voeten en onderbenen. Ik probeer goed water te drinken en de benen zoveel mogelijk omhoog te houden

7 maanden geleden

Jep 🥲 kreeg mijn ring niet eens meer af en zelfs mijn pantoffels pas ik niet meer

7 maanden geleden

Ik heb gehoord dat enkelbandjes kunnen helpen. Geen idee of t echt zo is 🙈. Mijn voeten zwellen maar een heel klein beetje op, draag toevallig wel een enkelbandje aan 1 voet maar kan niet echt zien of het helpt omdat ze niet heel erg opzwellen

7 maanden geleden

Ja helaas wel. Mijn voeten zijn flink opgezwollen en mijn handen een klein beetje. Pas mijn ringen niet meer. En kan alleen nog op slippers lopen door de opgezwollen voeten

7 maanden geleden

I feel you! Die van mij zwellen ook steeds meer op, en doen helaas ook echt pijn! 😭😭
Hier helaas ook niet normaal😭 ook mijn handen. Pas nieteens meer mijn slippers zo erg is het

7 maanden geleden

Super herkenbaar! Hier echt dikke voeten door vocht vast houden en als ik iets lang in m’n hand moet houden doet t gewoon pijn door de vocht in m’n handen 😅

7 maanden geleden

Jaa herkenbaar die gezwollen voeten en handen! In de ochtend ook een gezwollen gezicht als ik wakker word, dat zakt gelukkig daarna wel weg… Weet iemand of dit na de bevalling snel weg is of lopen we hier de hele zomer nog mee? 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Debby❤️

Super herkenbaar! Hier echt dikke voeten door vocht vast houden en als ik i ...
Ja dat heb ik ook ik heb zelfs nagevraagd of dat oke was maar dat hoorde er ook bij zei ze

7 maanden geleden

Reactie op GevoeligeCactus746254

Ja dat heb ik ook ik heb zelfs nagevraagd of dat oke was maar dat hoorde er ...
Ja wel heel vervelend maar ia

7 maanden geleden

Reactie op KrachtigeOase923403

Jaa herkenbaar die gezwollen voeten en handen! In de ochtend ook een gezwol ...
Bij de eerste ben ik na de bevalling in twee weken 15 kg verloren waarbij het gros echt vocht was. Het was dus echt mega snel weg. Beste tip: blijf uit de zon/hitte daar ga je namelijk echt van opzetten (en als je opzet plas je smacht ‘s ook weer te veel) En vraag je partner hierom: https://www.instagram.com/reel/DIwpLGJT5yZ/?igsh=dnd5NnB5b3Awdnpp

7 maanden geleden

Normaal heb ik hele slanke voeten en hele dunne enkels. Dit was ik de eerste keer (augustus baby)

7 maanden geleden

Reactie op L&Baby

Jaaa ik ook! Echt verschrikkelijk.. is ook gewoon een beetje pijnlijk vind ...
Bij mij is het soms in de handen al vroeg op de dag, daarna lijkt het de zakken en zijn mn handen prima en gaat het naar m’n enkels 🤣. Het blubbert rond.

7 maanden geleden

Reactie op Bruisend

Normaal heb ik hele slanke voeten en hele dunne enkels. Dit was ik de eerst ...
Zo zie ik er nu ook uit maar dan met nog ongelakte nagels omdat ik er niet bij kom🤣 durf niet eens slippers te dragen zo hahah eind vd maand naar de pedicure en dan gaat ze ook lakken😍.