8 Reacties

12 dagen geleden

Ik had 9,5 jaar geleden ook echo met 6 weken. Maar dit was een fertiliteit echo. Op dit moment zijn wij even ver en ik heb nu de 21e een echo

12 dagen geleden

Kwaaltjes zijn geen graadmeter voor hoe het gaat! Er zijn echt vrouwen met kwaaltjes vrije zwangerschappen en een heel gezonde baby😘😘

12 dagen geleden

Even terug in de tijd maar mijn moeder had 2 late miskramen gehad en daarna is mijn broer geboren. Bij die 3 zwangerschappen was ze heel misselijk en had ze veel klachten. Later werd ze zwanger van mij en nu nog verteld ze vaak dat ze steeds dacht dat het mis was omdat ze nooit kwaaltjes heeft gehad. Toch ben ik kerngezond geboren. Zelfs de bevalling ging als een fluitje van een cent zegt ze.

12 dagen geleden

Hoi, ik ben nu ook voor de 3e keer zwanger en ik heb ook 1 miskraam gehad. Het valt mij ook op dat il minder misselijk ben dan de vorige keer. Ik maak me er ook wel zorgen om maar denk ook het is nog vroeg en lees zo veel verschillende verhalen over kwaaltjes. Ik ga ook eerder naar bed dan toen en heb het gevoel dat vermoeidheid veel invlied heeft op kwaaltjes. Ik heb bij de zwangerschap die een miskraam werd een 'goede echo' gehad op 6 weken het lag alleen een week achter, bij de termijn echo bleek het hartje gestopt. Ik plan de eerste echo nu juist het liefste op 8 weken ongeveer omdat je dan meer zekerheid hebt dat als het goed is, de kans dat het nog mis gaat veel kleiner is.

12 dagen geleden

Reactie op Edithschouten

Ik had 9,5 jaar geleden ook echo met 6 weken. Maar dit was een fertiliteit ...
Oké dat scheelt dan idd niet zoveel met mij, ik mag de 25e!

12 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Kwaaltjes zijn geen graadmeter voor hoe het gaat! Er zijn echt vrouwen met ...
Dat is zo! Dat moet ik maar goed in m'n oren knopen en rustig afwachten 🤞

12 dagen geleden

Reactie op Wondert2025

Even terug in de tijd maar mijn moeder had 2 late miskramen gehad en daarna ...
Goede voorbode, ik hoop dat het bij mij ook zo is 🙏

12 dagen geleden

Reactie op Juandeman

Hoi, ik ben nu ook voor de 3e keer zwanger en ik heb ook 1 miskraam gehad. ...
Wat dat betreft inderdaad wel logisch dat ze de echo niet te vroeg doen.. verdrietig om te horen dat het hartje van je kindje gestopt is. Ik hoop dat bij jou alles oké is deze keer! 🙏