Hi dames, ik ben voor de 3e keer zwanger. Alle drie zwangerschappen waren gepland om het zo even te noemen. De eerste zwangerschap had ik niet in de gaten dat ik zwanger was, ik was wel extreem misselijk, ook gespuugd etc maar ik dacht ongesteld te zijn (dus niet zwanger), bleek een miskraam te zijn... meteen de volgende eisprong was ik weer zwanger, van onze dochter (nu 1.5 jaar). Ook deze zwangerschap wel misselijk geweest en andere "kwaaltjes". Nu ben ik opnieuw zwanger, maar voel ik niks... ik ben niet misselijk, niet moe, geen andere kwalen. Ik ben vandaag 6 weken. De echo is pas over 2 weken, en dat voelt voor mij als eeeeuwig. Ik heb het gevoel dat er iets misschien niet goed zit, omdat ik mij dit keer helemaal niet zwanger voel. Verder is het niet echt ergens op gebaseerd maar ik gelóóf het gewoon bijna niet. Meer dames die dit gehad hebben? En was toen wel alles oké? Hebben jullie wel een echo voor de 8 weken gehad? Mijn verloskundige zegt dat ze dit niet doen, maar ik dacht bij mijn dochter wel al met 6 weken te zijn geweest voor een echo. Kan het mij niet helemaal goed meer herinneren 🙈