44 Reacties
19 dagen geleden
Geen voorgevoel of zo .. maar meer het idee dat ik me zelf meer een jongentje op de wereld zet dan een meisje
Ben niet zo van het tutten🤣
Kwak gel in de haren doen lijkt me leuker dan vlechtjes en staartjes maken
Maar…. Belangrijkste is kindje gezond is🫣 en alle vingertjes en teentjes heeft haha
19 dagen geleden
Denk een meisje maar het maakt ons gelukkig helemaal niet uit. Als maar gezond is 🥰💕
19 dagen geleden
Ik hoop op een gezond kindje. Maar na twee jongens ben ik zo nieuwsgierig naar hoe een meisje zal zijn. Ook omdat ik mezelf altijd als meisjes mama zag en nu dus een jongens mama ben haha!
19 dagen geleden
Hier sterk voorgevoel dat het een meisje zal zijn, mijn zwangerschap is ook totaal anders dan die van mij zoon, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen haha.
We gaan er half december achter komen 🥰
19 dagen geleden
Ik dacht in het begin een jongen maar nu heb ik er eigenlijk geen gevoel meer bij 😜 de werknaam is Lemper en ik noem hem dus vaak een hij omdat het lekker bekt
19 dagen geleden
Reactie op Valerie💘
Denk een meisje dit keer! Onze zoon zei namelijk uit het niets dat er een z ...
Ah wat schattig zeg 🥰💕
18 dagen geleden
Bij onze 1e kindje helemaal geen gevoel erbij. In tegenstelling tot zijn vader.. hij zei al heel snel dat hij dacht dat we in verwachting waren van een zoon. En hij had gelijk. Hij heeft nu echt geen idee. En ik heb zo’n sterk voorgevoel dat ik zwanger ben van een meisje. Het maakt ons beide echt helemaal niks uit, maar benieuwd zijn we wel.