44 Reacties

20 dagen geleden

Sterk voorgevoel meisje! We zullen het zien eind december 🍀

20 dagen geleden

Ik had eerst ook totaal geen voorgevoel maar nu sinds een paar dagen een sterk vermoeden naar een jongen🩵

19 dagen geleden

Heb een vermoeden dat dit een jongetje gaat worden🩵

19 dagen geleden

Ik denk een meisje!

19 dagen geleden

Voorgevoel een jongen! 💙 alleen had ik het bij onze dochter mis... dus ik ben benieuwd bij deze!😋 Onze dochter wilt héél graag een zusje en als het een broertje is, 'dat is ook wel prima mama.' 😂

19 dagen geleden

Ik heb echt het gevoel dat het een meisje word!

19 dagen geleden

Denk een meisje dit keer! Onze zoon zei namelijk uit het niets dat er een zusje in mijn buik zat….

19 dagen geleden

Ik denk een meisje🙈

19 dagen geleden

Ik heb ook zo’n gevoel dat het een meisje gaat worden 🩷
Geen voorgevoel of zo .. maar meer het idee dat ik me zelf meer een jongentje op de wereld zet dan een meisje Ben niet zo van het tutten🤣 Kwak gel in de haren doen lijkt me leuker dan vlechtjes en staartjes maken Maar…. Belangrijkste is kindje gezond is🫣 en alle vingertjes en teentjes heeft haha

19 dagen geleden

Denk een meisje maar het maakt ons gelukkig helemaal niet uit. Als maar gezond is 🥰💕

19 dagen geleden

Ik hoop op een gezond kindje. Maar na twee jongens ben ik zo nieuwsgierig naar hoe een meisje zal zijn. Ook omdat ik mezelf altijd als meisjes mama zag en nu dus een jongens mama ben haha!

19 dagen geleden

Ik denk een meisje🩷 Met ons eerste was ik juist dus benieuwd of het dit keer ook zo is😁

19 dagen geleden

Reactie op Valerie💘

Denk een meisje dit keer! Onze zoon zei namelijk uit het niets dat er een z ...
Wat bijzonder!

19 dagen geleden

Denk een jongen. Maar kan mij ook niet voorstellen om een meisjes mama te zijn haha.. heb nu een zoon. Wij willen het, net zoals bij onze zoon, pas weten bij de bevalling.

19 dagen geleden

Hier sterk voorgevoel dat het een meisje zal zijn, mijn zwangerschap is ook totaal anders dan die van mij zoon, maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen haha. We gaan er half december achter komen 🥰

19 dagen geleden

Ik dacht in het begin een jongen maar nu heb ik er eigenlijk geen gevoel meer bij 😜 de werknaam is Lemper en ik noem hem dus vaak een hij omdat het lekker bekt

19 dagen geleden

Reactie op Valerie💘

Denk een meisje dit keer! Onze zoon zei namelijk uit het niets dat er een z ...
Ah wat schattig zeg 🥰💕

18 dagen geleden

Bij onze 1e kindje helemaal geen gevoel erbij. In tegenstelling tot zijn vader.. hij zei al heel snel dat hij dacht dat we in verwachting waren van een zoon. En hij had gelijk. Hij heeft nu echt geen idee. En ik heb zo’n sterk voorgevoel dat ik zwanger ben van een meisje. Het maakt ons beide echt helemaal niks uit, maar benieuwd zijn we wel.

18 dagen geleden

Mijn gevoel zegt een jongen, maar pas na de bevalling hopen we erachter te komen😊