44 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Geen voorgevoel of zo .. maar meer het idee dat ik me zelf meer een jongent ...
Geen zorgen, hier een dochter van 3...heeft een hekel al staartjes vlechtjes of welke creatie dan ook. Trekt het na 2min gewoon los (sinds ze baby is en nooit meer gestopt haha) 'Mama ik wil gewoon losse krullen.' En bij Gods gratie mag er een keer een speldje in!😂 zo kan het ook! Scheelt veel tijd in de ochtend!😉

18 dagen geleden

Reactie op Amomb

Geen zorgen, hier een dochter van 3...heeft een hekel al staartjes vlechtje ...
Haha mijn dochter net zo!! Altijd wilde haren. Ik denk zelf dat het deze keer een jongetje is, dat denken we allemaal, dus het zal een enorme verrassing zijn als het een meisje blijkt te zijn 😅 Ik ben zelf niet echt een jongens-meisje, van voetbal en auto’s en stoeien enzo, maar toch zeggen ze dat jongens wel mama’s kindjes zijn haha!

18 dagen geleden

Mijn man wist zeker dat de 1e een meisje was. Dit bleek ook te zijn, ze is nu zijn prinsesje van 3 jaar🥰 Nu denkt mijn man het ook weer te weten... een jongetje. 💙 Ook weer zo sterk haha 😅

18 dagen geleden

Ik denk sinds 2 weken heel erg een jongen🙈💙(1e kindje) als het niet zo is ben ik stom verbaasd maar we vinden beide geweldig als het maar gezond is!

18 dagen geleden

Ik denk een meisje, maar heb een paar keer gedroomd dat het een jongen was 🩷💙

18 dagen geleden

Ik denk een jongen, maar heb het bij mijn vorige baby's ook mis gehad 😂🤷🏼‍♀️

18 dagen geleden

Sterk voorgevoel dat het dit keer een jongetje is. Beide is welkom🩷🩵 gezondheid is het belangrijkste!

18 dagen geleden

Reactie op Tbas

Sterk voorgevoel dat het dit keer een jongetje is. Beide is welkom🩷🩵 gezo ...
Wij hebben zojuist de baking soda test gedaan, gewoon voor de grap. Dit lijkt erop dat het een meisje zou moeten zijn🤪 Meer dames die dit hebben gedaan?

Reactie op Tbas

Wij hebben zojuist de baking soda test gedaan, gewoon voor de grap. Dit lij ...
Vertel… wat moet je doen 🤣 ik ken het niet namelijk

18 dagen geleden

Reactie op Tbas

Wij hebben zojuist de baking soda test gedaan, gewoon voor de grap. Dit lij ...
Ik ben daar ook wel benieuwd naar😂

18 dagen geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Vertel… wat moet je doen 🤣 ik ken het niet namelijk
Je moet 2 theelepels baking soda in een bekertje doen en daar urine bij doen… gaat het schuimen (zoals bier) zou het een jongen moeten zijn, gebeurt er niet veel zou het een meisje moeten zijn volgens deze theorie. Bij ons ging het een beetje ‘bluppen’ en ik zei gelijk een jongennn na enkele seconde lag het helemaal stil en gebeurde er niks haha. Het zou dus echt moeten schuimen voor een jongen. Op youtube zie je ook leuke filmpjes erover. Bij sommige schuimt het het glas uit. Ik las dat het voor 80% kloppend is dus zeker weten doe je het natuurlijk niet.. maar ff leuk om te doen is het wel! 😄

18 dagen geleden

Reactie op Daniëla03

Ik ben daar ook wel benieuwd naar😂
Ben benieuwd naar je uitslag mocht je het gaan proberen.

17 dagen geleden

Reactie op Tbas

Je moet 2 theelepels baking soda in een bekertje doen en daar urine bij doe ...
Oooh dit vind ik erg grappig! Maakt het dan nog uit of het ochtendurine oid moet zijn?

17 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Oooh dit vind ik erg grappig! Maakt het dan nog uit of het ochtendurine oid ...
Ik heb zelf op youtube gekeken en daar zag ik allemaal verschillende dingen. Zelf heb ik het niet met ochtend urine gedaan maar ga dat vd week ook een doen kijken of er een andere reactie komt.😀

15 dagen geleden

Ik heb een sterk gevoel bij jongen! Maar zie mezelf als meisjes-mama dus ben erg benieuwd!

15 dagen geleden

Ik heb geen voorgevoel. Laat het lekker op me afkomen. Voor de grap de bakingsoda test gedaan zoals hieronder beschreven, dan zou het een meisje moeten zijn. Volgens de Chinezen zou het een jongen moeten zijn, dus het zal wel 50/50 kans zijn 🤣🤣

15 dagen geleden

Ik had totaal geen idee, tot ik van de een op de andere dag de ingeving had dat ik een jongen krijg. Nu ben ik daar sterk van overtuigd terwijl ik me heel mijn leven gedacht heb dat ik een meisje zou krijgen😂 Geen idee of het ergens op slaat, maar zo te lezen ben ik niet de enige haha. Net voor kerst krijgen we het te horen 🩷🩵

15 dagen geleden

Ik heb al een zoontje dus een dochtertje zou ik echt heeeel leuk vinden 😍🥰😍🥰

13 dagen geleden

Echt totaal geen voorgevoel hier, wel eennoooorrmmm nieuwsgierig. Op zich maakt het me niet uit wat het wordt, maar het wordt wel anders bij een jongen dan bij een meisje. Ik wens een zusje voor mijn dochtertje. Maar wilde bij mijn vorige zwangerschap zooo graag een jongetje, dat die nu ook nog steeds heel welkom is natuurlijk 🥰
Als ik aan de baby denk, dan denk ik aan een meisje. Maar ik heb geen idee of dat een voorgevoel is haha. Ik zit er altijd naast met raden ook😂