18 Reacties

2 dagen geleden

Heb ik ook gehad, bij 5 weken. 4 dagen alleen met af vegen maar is nu weer weg. Ook bij de verloskundige geweest en is niks om je druk over te maken!

2 dagen geleden

Reactie op S.D

Heb ik ook gehad, bij 5 weken. 4 dagen alleen met af vegen maar is nu weer ...
Ook met n soort ban buikpijn links en rechtsonder? Pas over 2 weken bij gynaecoloog weer.. hoop zo dat t goedkomt.

2 dagen geleden

Hey! Ik heb precies hetzelfde. Na inspanning ook bloeden, soms ook rood. Stopt ook weer in de middag/avond als ik in de rust kom. Testen lopen wel op 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Lovely!

Hey! Ik heb precies hetzelfde. Na inspanning ook bloeden, soms ook rood. St ...
Ben benieuwd dan... vind het moeilijk om dit los te laten. Al kun je er niets aan veranderen😥

één dag geleden

Reactie op EleganteHorizon650907

Ben benieuwd dan... vind het moeilijk om dit los te laten. Al kun je er nie ...
Jaa is ook lastig, ik wil ook gewoon weten waar ik aan toe ben. Wanneer heb je jouw echo?

één dag geleden

Reactie op Lovely!

Jaa is ook lastig, ik wil ook gewoon weten waar ik aan toe ben. Wanneer heb ...
Volgende week dinsdag gynaecoloog, daar liep ik eigenlijk voor een traject maar ben nu net van te voren zelf zwanger geworden. En jij? Zo raar dat je "oud" bloed verliest en toch een baby kan krijgen.

één dag geleden

Reactie op EleganteHorizon650907

Volgende week dinsdag gynaecoloog, daar liep ik eigenlijk voor een traject ...
Oke! Ja mijn afspraak staat ook 29 oktober maar omdat ik donderdag al 6 weken ben ga ik erop aandringen dat ik dan een echo wil, vind deze onzekerheid helemaal niks. Mn bloeden begon vorige week en heb nog dikke knaltesten dus ik kan me haast niet voorstellen dat dit mis is maarja je weet het niet…

één dag geleden

Reactie op Lovely!

Oke! Ja mijn afspraak staat ook 29 oktober maar omdat ik donderdag al 6 wek ...
Ja... bij mij is vanaf gisteravond en goede bloeding gestart... en nog steeds Hou m'n hart vast

één dag geleden

Reactie op EleganteHorizon650907

Ja... bij mij is vanaf gisteravond en goede bloeding gestart... en nog stee ...
Okee, wat voor bloeding? Helder of donkerrood? Ik ben ook echt bang, misschien kan je toch je verloskundige bellen om te vragen of eerder mag voor echo? Tot 29 oktober wachten is gewoon onmenselijk 😅

één dag geleden

Reactie op Lovely!

Okee, wat voor bloeding? Helder of donkerrood? Ik ben ook echt bang, missch ...
Donker, bijna zwart... maar nu weer gestopt Mindfuck Heb jij t iemand buiten je partner verteld? Denk dat als dit zo doorgaat ik dit niet alleen met hem kan bespreken maar dit ook met n vriendin ga doen🙈

één dag geleden

Reactie op EleganteHorizon650907

Donker, bijna zwart... maar nu weer gestopt Mindfuck Heb jij t iemand buit ...
Okee ja ik had gisteren 1 keer met afvegen een kleine veeg rood maar dat was het en sinds dien nog geen bloed meer gezien. Zo vreemd he. Nee ik merk dat als ik dit tegen anderen vertel dat ik meer druk voel ofzo, ik heb mijn miskraam zelfs niet eens aan mijn eigen ouders verteld..

één dag geleden

Reactie op Lovely!

Okee ja ik had gisteren 1 keer met afvegen een kleine veeg rood maar dat wa ...
A oké... dit is de eerste keer dat het gelukt is... Zou beginnen met eileiderspoeling en dan iui.

één dag geleden

Ik heb het ook gehad met 5 weken. Werd voor mij de tweede miskraam. Ik zou aandringen op een echo. Bij mij zagen ze dat het inderdaad niet goed was en op weg was naar de “uitgang” Dat hoeft natuurlijk niet, maar de onzekerheid geeft dan zoveel stress!! Hopelijk is alles gewoon goed!!

één dag geleden

Ik heb bloedverlies (veel licht bruin) eigenlijk vanaf het moment van een positieve test. Afgelopen augustus een miskraam gehad en daardoor behoorlijk nerveus. Zaterdag was het ineens rood dus ik schrok enorm. Gister een goede echo gehad met kloppend hartje. Inmiddels ben ik 7 weken. Mijn verloskundige gaf aan dat het veel voorkomt. Ik snap precies wat je bedoeld want je wordt er gewoon ontzettend vervelend en verdrietig van. Ik hoop je hiermee aan te geven dat het niet mis hoeft te zijn 💕.

één dag geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik heb bloedverlies (veel licht bruin) eigenlijk vanaf het moment van een p ...
Onzeker bedoelde ik ipv vervelend 😅