7 Reacties

10 uur geleden

Volgensmij zijn er meerdere opties mogelijk. Zoals je het nu omschrijft is de meest voor de hand liggende optie; dat je wel zwanger bent, maar door je verlate eisprong je nog niet genoeg hcg aanmaakt voor een zwangerschapstest. Ik zou nog 2-3 dagen wachten en dan opnieuw een early test doen. Andere factoren kunnen zijn dat je toch later een eisprong hebt gehad of dat één van de testen toch een valse uitslag heeft gegeven. Ik denk dat je meer reacties krijgt bij de groep 'kinderwens' je zit nu in de groep 'geboorteclub juni' Veel succes 🍀🤞

9 uur geleden

Ik had 2 dagen voor nod voor de grap getest met een ovulatie test (want nog geen zwtest in huis) en die was super positief. Ochtend erna een zwtest gedaan en die was ook positief! Dus ja.. het kan!😃

7 uur geleden

Reactie op RSLJ3

Ik had 2 dagen voor nod voor de grap getest met een ovulatie test (want nog ...
Dank je wel voor je reactie, okay mega spannend dus hahaha. Morgen maar eens een test doen dan!

7 uur geleden

Reactie op Liesl3

Volgensmij zijn er meerdere opties mogelijk. Zoals je het nu omschrijft is ...
Dank je wel voor je reactie! Oh oeps, ik ga het eens bekijken, ben net nieuw op de app 🫣

één uur geleden

Reactie op RSLJ3

Ik had 2 dagen voor nod voor de grap getest met een ovulatie test (want nog ...
Na jullie berichtjes was ik toch benieuwd wat er zou gebeuren als ik een ovulatie test zou doen en had er nog 1 liggen. Ik weet al even dat ik zwanger ben 5+4 dus het was meer kijken of de test indd zou reageren.. zo’n knal test heb ik nooit gehad haha

één uur geleden

Hij knalde al voordat de controle streep er was

34 minuten geleden

Ik deed 2 dagen voor de NOD een o test en bingo. Z test zei nee. 2 dagen daarna de o test nog steeds bingo en idem de z test!