17 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik de vegan omega 3 van H&B. Die zijn geur- en smaakloos dus ik heb daar geen last van. Nu moet ik zeggen dat ik geen misselijkheid heb wat misschien meehelpt daarbij. Hopelijk kan je fijne supplementen vinden!

vorig jaar

vorig jaar

Welk moment van de dag neem je ze? Eventueel vlak voor het slapen innemen een idee?

vorig jaar

Ik gebruik die van de etos en dan vega. Als moslim mag ik geen gelatine en dat zit in de capsule waar de omega-3 in verwerkt is.

vorig jaar

De druppels variant via vitaminfit. Smaken echt niet vies. Vond t meer citroen smaak oid.

vorig jaar

Bedankt voor alle tips! Goed om te weten dat er nog meer merken zijn waar anderen in ieder geval goede ervaringen mee hebben. Verschillende tijdstippen heb ik inderdaad geprobeerd maar hielp tot dusver nog niet.

vorig jaar

Ik gebruik al heel lang de algenolie pillen van Testa. Valt bij mij heel goed, geen last van, zelfs niet toen ik erg misselijk was. Erg tevreden over! Check hier: https://testa-omega3.com/nl/product/dha-epa-omega-3-algenolie-capsules/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADohkbAIw8VmygjCiF_tDm_Qy_m_l&gclid=CjwKCAiAjKu6BhAMEiwAx4UsAl3UsWBXG5IV_2k4QK1b_zI96iI3Q79Idz_yOklyCRLdakDiAwqidRoC744QAvD_BwE

vorig jaar

Reactie op Marelena

Ik gebruik al heel lang de algenolie pillen van Testa. Valt bij mij heel go ...
Ik slik ze trouwens tijdens het avondeten. Dan nul last van

vorig jaar

Reactie op Marelena

Ik heb deze ook. Slik ze na het ontbijt, ook 0 last van!

vorig jaar

Ik eet in plaats daarvan een paar walnoten per dag. Tip van de assistente van de verloskundige.

vorig jaar

Reactie op Marelena

deze zijn echt een aanrader! Ik merkte ook echt verschil in mijn lijf (geen krakende knieën meet etc.)
Ik ben zelf al 6 jaar vegetarisch en ik heb altijd onwijs veel moeite met die omega 3 vervangers gehad.. valt me altijd heel slecht op de maag.. ik heb die gummy’s geprobeerd en die vond ik wel smerig maar ik reageerde er verder goed op. Ik heb echter van mijn verloskundige terug gekregen dat ik geen extra omega 3 hoef te slikken als ik gevarieerd eet. Na het zwangere lab waren mijn waardes ook heel goed ondanks dat ik het dus niet meer slik. Als het echt niet gaat dan zou ik aanraden om te proberen of je het uit je voeding kan halen. Walnoten bevatten bijvoorbeeld veel omega 3! Je kunt ze zo eten of lekker in een bananenbrood stoppen🙏🏼

vorig jaar

Omega 3 uit walnoten zijn super voor de omega 3 ALA maar bevatten geen van de omega-3's EPA of DHA. Zijn dus geen volwaardige vervanging van algen of vis

Reactie op Evavd

Omega 3 uit walnoten zijn super voor de omega 3 ALA maar bevatten geen van ...
Er zijn meerdere voedingsmiddelen die je kunt gebruiken naast walnoten! Walnoten is maar 1 van de vele opties. Echter zei mijn verloskundige dat een omega 3 te kort zeer zelden voorkomt in Nederland en dat we ons niet gek moeten laten maken door verkooppraatjes.. Maarja.. iedereen is daar natuurlijk helemaal vrij in om te doen wat diegene zelf fijn vind! Ik ben zelf geen arts dus ik luister naar wat mijn verloskundige mij adviseert maar iedereen moet hierin zijn eigen gevoel volgen🙏🏼

vorig jaar

Reactie op GlimlachendeEls418498

Er zijn meerdere voedingsmiddelen die je kunt gebruiken naast walnoten! Wal ...
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten. Alleen juiste feitelijke kennis is wel handig om een afweging te maken. Naar mijn weten is ALA inderdaad gemakkelijker te halen uit walnote en lijnzaad e.d. alleen de EPA en DHA, degene die bij mensen vaak een tekort is, komen alleen uit algen en daardoor dus uit vis. Dus die krijg je niet binnen tenzij je algen of vis eet. Maar altijd goed om een deskundige om advies te vragen en niet zomaar verkooppraatjes van supplementen of influencers geloven! Eens

vorig jaar

Reactie op Evavd

Natuurlijk moet iedereen het zelf weten. Alleen juiste feitelijke kennis is ...
En wat ik schrijf weet ik ook alleen maar via mijn diëtist omdat ik plantaardig eet en daarom om advies had gevraagd. Dus pin mij er niet op vast , misschien klopt het ook niet helemaal

vorig jaar

Ik gebruik van Laveen Omega 3. Ook vegan en het heeft geen enkel geur/smaak.