8 Reacties

8 dagen geleden

Dat je moe bent is een fijt, je lichaam is kijhard aan het werk met een baby maken, dat is hartstikke vermoeind, weet niet welke vrouwen hij ziet sporten nu? Als het op social media is, kan je het toch niet geloven, achter de schermen zijn ze misschien ook wel heel de dag aan het slapen😂 en elke vrouw is anders. Hij moet voor je zorgen en niet klagen!

8 dagen geleden

Reactie op twins😍

Dat je moe bent is een fijt, je lichaam is kijhard aan het werk met een bab ...
Dankjewel voor je reactie xx en ja haha misschien ziet hij die wel op social media ja 🤔

8 dagen geleden

Zwangerschap is voor iedereen anders, de een vliegt er doorheen en de ander is de hele zwangerschap hondsberoert. Laat je niet vergelijken met de ander, daar heeft niemand wat aan. Ik zou hem er vooral op aanspreken dat zijn opmerkingen je pijn doen. Jij zou er zelf waarschijnlijk ook liever anders in staan, maar dit is de realiteit en doe opmerkingen helpen niet.

8 dagen geleden

Hier hetzelfde hoor, kan de hele dag slapen en nog steeds moeilijk in beweging kunnen komen van vermoeidheid. Dat is heel normaal is deze fasen. Is er ook niet een leuke/nuttige app voor papa’s? Zou mis ook kunnen helpen voor hem om zich in jou te kunnen verplaatsen?

8 dagen geleden

Ik zou hem even meenemen naar de verloskundige. Wellicht kan je wat eerder terecht? Misschien luistert hij daar wel na? De verloskundige kan dat super goed uitleggen..

7 dagen geleden

In veel van die weken apps staat ook een stukje voor de partner. Deze is met 5 weken van zwangerschaps+ Ik voel me gelukkig wel aardig energiek dit x maar vorige x was het echt een ramp.

7 dagen geleden

Ik ken echt bizar veel mensen die er af lagen tijdens de zwangerschap of in het ziekenhuis belandde. Ik kon de vorige keer ook helemaal niet sporten, dus het is ook weer niet echt een lekkere vergelijking van hem. Vervelend dat er zoveel onbegrip is. Ik begrijp je meid, lekker liggen wanneer het nodig is!

6 dagen geleden

Inderdaad meenemen naar de verloskundige en het daar aankaarten op de een of andere manier! Ze snappen het vaak toch beter als ze het van een ander horen…