12 Reacties

9 dagen geleden

Iedere dag weer 馃ゲ nu ben ik nog een goede slaper geweest maar het is nu extreem..

9 dagen geleden

Ik ook iedere dag.. kan lastig inslapen, maar ook heeel lastig uitslapen

9 dagen geleden

Ik werd in de 4e week standaard om half 1 wakker en kon met geen mogelijkheid meer in slaap komen. Ik zit nu in wk 5 en moet zeggen dat ik iets langer door kan slapen nu.

9 dagen geleden

Reactie op Penny12345

Ik werd in de 4e week standaard om half 1 wakker en kon met geen mogelijkhe ...
Ah hopelijk gaat het bij mij ook snel beter! Ga nu gewoon maar om 10 uur naar bed steeds maarja dan kan ik ook weer niet echt inslapen haha.

9 dagen geleden

Ja! Al is het iets minder extreem, maar vanaf 6u is m'n hoofd wakker. Terwijl dar laatste half uurtje tot uurtje meer slaap toch fijner zou zijn voor de rest van m'n gestel 馃槄

9 dagen geleden

Ja! Ik sliep altijd heel makkelijk en goed door. Nu word ik steeds wakker... en dan begint het plafond staren. Ik ga altijd slapen om 10 uur. Maar ben nu dan om 3 uur wakker. Met moeite kom ik dan weer in slaap om om 5 uur de wekker te horen 馃槄

9 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ja! Ik sliep altijd heel makkelijk en goed door. Nu word ik steeds wakker.. ...
3 uur! Dat is nog erger 馃槶 hopen dat het bij ons allebei niet te lang duurt

8 dagen geleden

Hier ook! Wat een drama haha.. sliep altijd als een roosje. Werd nooit wakker snachts en nu was ik om 12 uur klaarwakker en heb zeker een halfuur naar het plafond lopen staren toen me vriend net naar ze werk ging om 6 uur was ik ook weer klaarwakker馃槀 al 3 dagen zien mijn nachten er zo uit馃檮

8 dagen geleden

Hier ook ja, tussen 4 en 7 met als gevolg m鈥檔 vriend die dan ook er wakker van wordt. Alleen vandaag stak die een vinger in m鈥檔 oog tijdens het draaien in bed 馃槀 (niet mijn schuld nu hhahaha)

8 dagen geleden

Hier tussen 03.00 en 05.00.. alleen probleem is m'n zoontje word standaard 7 uur wakker 馃槄

8 dagen geleden

Vannacht van 2 tot half 6 wakker geweest. Toen een halfuur geslapen, en daarna van 6.15u tot 7u. Gelukkig ben ik thuis.

8 dagen geleden

Hier ook! Ik word elke dag eerder wakker dan mijn kind 馃槀