7 Reacties

17 dagen geleden

Gewoon lekker doen! Je bent zwanger, niet ziek😊

17 dagen geleden

Je kunt ook even een verloskundige bellen. Lijkt mij dat het wel kan als je oké bent, maar de expert weet dit beter

17 dagen geleden

Hoe hoog is het? Je mag tijdens een zwangerschap niet boven de 2500 m komen. Als je daaronder zit zou ik het lekker doen als je je fit voelt!

17 dagen geleden

Leuk! Wij zijn laatst op Lombok geweest en hebben van velen gehoord dat de Rinjani beklimmen heftig is 😄 Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt en wat wel/niet kan, maar zelf zou ik het alleen doen als ik me echt super fit voel

17 dagen geleden

Ga je de Rinjani beklimmen? Zou vooral de tocht naar de top overslaan, je gaat eerst naar basecamp en overnacht daar om vervolgens naar de top te gaan in de ochtend en weer terug naar basecamp. Dat is mega mul vulkaanzand naar de top, 2 stappen vooruit en weer 1 achteruit zeg maar. Maar is ook afhankelijk van hoe sportief je bent. Verder geen idee qua hoogtes wat wel/niet mag

17 dagen geleden

Reactie op Lex196

Ga je de Rinjani beklimmen? Zou vooral de tocht naar de top overslaan, je g ...
Ja dat was het plan idd! Gaat mij vooral om de hoogtes. Ik voel me op dit moment gewoon nog fit, maar weet ook niet voor hoelang dat duurt haha.

17 dagen geleden

Reactie op KS49

Hoe hoog is het? Je mag tijdens een zwangerschap niet boven de 2500 m komen ...
Ja hij is hoger dan dat!