19 Reacties

9 maanden geleden

Ik waggel al weken volgens mij 😂 ik vind het heerlijk hahahahah

9 maanden geleden

Hier begin ik ook te waggelen. Donderdag 28 weken
Ik loop meer kreupel dan waggel🤣 Bekkenpijn met uitstraling naar het been 🥲

9 maanden geleden

Doe ik al weken🤣

9 maanden geleden

M’n man zag me gisteren voor het eerst waggelen, nadat we 10,000 stappen hadden gezet 🤣 (bijna 30 weken)

9 maanden geleden

Haha alleen na werk. Ik ben verzorgende IG -er en vind het nogal lastig om nog rustiger aan te doen. Oeps. Waardoor ik einde van de ochtend rond waggel over de afdeling 😆

9 maanden geleden

Ik waggel nog niet.. al soms wel waggelen/kreupel lopen eind van de dag en dan van de pijn aan mijn stuitje/bekken. Dan vooral met opstarten 😅 als ik eenmaal een stukje loop dan is het weer goed!

9 maanden geleden

Hier doe ik niet aan waggelen haha. Schijnt ergonomisch ook niet heel goed te zijn, hoorde ik.

9 maanden geleden

Ik waggelde met 13 weken al🥲 ik heb al voet, rug en bekken klachten dus het begon allemaal al heel snel😂

9 maanden geleden

Reactie op Kippielauw

Hier doe ik niet aan waggelen haha. Schijnt ergonomisch ook niet heel goed ...
jij kiest niet de waggel, de waggel kiest jou!

9 maanden geleden

Wat een mooie foto 😍 Hier ook een 🦆 Heb dit weekend de caravan volledig uitgesopt en ik waggel nu niet alleen ik loop ook nog eens als mijn oma van 98 🤭

9 maanden geleden

Ook waggelen deze Week 30 weken

9 maanden geleden

27 weken zwanger van een tweeling en ik voel me tijdens het lopen een pinguïn 🐧 😂

9 maanden geleden

Reactie op Bruisend

jij kiest niet de waggel, de waggel kiest jou!
Hahaha, geweldig 🤣

9 maanden geleden

Hier ook al af en toe aan het waggelen vanaf 26/27 weken🤪🤰🏼 ben nu 28+4

9 maanden geleden

Reactie op NinaLu

Wat een mooie foto 😍 Hier ook een 🦆 Heb dit weekend de caravan volledig u ...
Dit vooral. Mijn man ergert zich kapot aan mijn loopthempo. Zoooo traag😂😂

9 maanden geleden

Ik kreeg vandaag de opmerking dat ik waggel 🦆 haha ik was me er niet van bewust… nu wel!

9 maanden geleden

Ik waggelen vooral aan het einde van de dag, als ik moe ben, maar ik ga dan gewoon wat langzamer lopen, dan lijkt het of ik slenter 🤣🤣

9 maanden geleden

Waggelaar hier 🐥🙋🏼‍♀️