16 Reacties

5 dagen geleden

Gewoon in attracties gaan weet niet hoe ver je bent.. ik ging met 5wkn achtbanen in en zwembad met snelle glijbanen

5 dagen geleden

Ik zou niet gaan als je snel en makkelijk schrikt of bang bent waardoor je stress en hartkloppingen omhoog kunnen gaan, ik zelf ga ook naar een soort horror zone maar ik schrik nergens van ik vind het alleen maar mooi en indrukwekkend
ik weet niet of het schrikken erg is voor de baby?

5 dagen geleden

Reactie op yorinda28

Gewoon in attracties gaan weet niet hoe ver je bent.. ik ging met 5wkn acht ...
Zelf zou ik toch liever niet in attracties gaan. Ik zou dan bijna 7 weken zijn. Bij de meeste attracties staat volgens mij ook aangegeven dat het niet mag tijdens de zwangerschap.

5 dagen geleden

Reactie op GedrevenDroom257408

Ik zou niet gaan als je snel en makkelijk schrikt of bang bent waardoor je ...
Ja ik schrik wel heel snel!😅

5 dagen geleden

Ik heb wel gehoord dat het afgeraden word om in die huizen te gaan als je zwanger bent

5 dagen geleden

Reactie op Celine3

Ik heb wel gehoord dat het afgeraden word om in die huizen te gaan als je z ...
Dat zou ik indd ook niet doen. Alleen door t park lopen.

5 dagen geleden

Reactie op Tbas

Dat zou ik indd ook niet doen. Alleen door t park lopen.
Dan denk ik dat het prima te doen is

5 dagen geleden

Ik had ook een ticket maar ben niet gegaan. Maar ik zou met collega's gaan en die weten niet dat ik zwanger ben. we gingen vorig jaar ook en toen ging ik in alle spookhuizen en achtbanen en dat wilde ik nu echt niet, dus gezegd dat ik geen oppas heb

5 dagen geleden

Overleg het met de vk. Tot een x aantal weken kan het nog geen kwaad. Zelfs een achtbaan niet. Hoewel ik nu met 5.3 er niet aan moet denken 🙃😅 Sowieso hebben ze ook een kids zone met veel attracties die wel zouden kunnen. Maar vooral luister naar je gevoel….. Ik heb ook zitten kijken maar besloten maar even niet te gaan. Omdat ik toch wel wat kwaaltjes heb en dat niet handig is met de attracties ☺️ Wie weet volgend jaar weer 🤪

5 dagen geleden

Ik ben met 6maanden zwangerschap gegaan. Ben toen niet in de attracties gegaan maar de rest gewoon allemaal mee gedaan. Ik denk dat je vooral naar je eigen lichaam moet luisteren. Ik zelf ben later in de middag pas gegaan omdat het ‘spoken’ pas in de avond begint. Zo heb ik mn energie voor de avond bewaard

4 dagen geleden

Reactie op dagmarr98

Ik ben met 6maanden zwangerschap gegaan. Ben toen niet in de attracties geg ...
Attracties sla ik sowieso liever over en dat vind ik ook helemaal niet erg. Wij gaan ook pas einde van de middag en voor nu nog niet echt kwaaltjes, hopelijk blijft dat zo😃

4 dagen geleden

Ik zou lekker gaan!

4 dagen geleden

Nee! De adrenaline is niet goed.

4 dagen geleden

Er staat volgens mij ook bij de "spookhuizen" dat je er niet in mag als je zwanger ben. Om hunzelf in te dekken natuurlijk, maar toch.

3 dagen geleden

Reactie op LemonTree

Er staat volgens mij ook bij de "spookhuizen" dat je er niet in mag als je ...
Ik ga niet in de spookhuizen. Het is alleen door het park lopen.