9 Reacties

21 dagen geleden

Dit vind ik een goede vraag waar ik zelf ook wat mee struggle. Hopelijk zijn er mensen met ervaring en willen ze het delen

21 dagen geleden

Deze volg ik even. Zit namelijk ook met het zelfde probleem. Naja ik vind het geen probleem maar weet dat de andere kant ook heel graag een kindje wilt. Wat niet lukt. En ik heb altijd geroepen hier niks meer bij. En nu toch nog cadeautje erbij

20 dagen geleden

Nu heb ik verder geen kinderen dus mijn ex ziet het straks wel via Social media 😂 Maar hoe oud zijn je huidige kinderen? Wanneer wil je dat hun het weten? Hoe is je relatie met je ex? Als kinderen nog jong zijn en vooral gedeelde voogdij zou ik het vertellen zodra je kinderen het ook weten. Anders loop je wellicht wel risico dat hij het via hun hoort

20 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Nu heb ik verder geen kinderen dus mijn ex ziet het straks wel via Social m ...
Mijn dochter is 4 jaar, zij gaat om het weekend naar haar vader en ik heb niet zo goed contact met hem, met pieken en dalen Ik maak me vooral druk om zijn reactie, ik ben bang dat hij het afreageert op onze dochter

20 dagen geleden

Ik ook benieuwd, hier 2 ex-partners de ene gaat denk ik echt niet leuk vinden, de ander zal het geen reet intresseren.. weet ook niet zo goed how to tell that.. denk zo lang mogelijk wachten wat betreft vertellen tegen de kids? Lastig lastig

20 dagen geleden

Hoe ik het zelf bedacht had: Na de termijnecho wanneer dochter net terug is van het weekend bij haar vader is geweest , bellen met vader en het via de telefoon aankondigen (dan heeft hij weer een krappe 2 weken om het te verwerken en het niet op haar af te reageren). Daarna vertel ik het aan dochter en ook zij heeft dan 2 weken de tijd om te kunnen joelen erover, hopende dat ze er niet te vaak over zal beginnen naar mijn ex. Tuurlijk mag ze er altijd over praten, maar ben bang als ze er net van af weet en dan het weekend naar vader gaat dat ze het er dan in wrijft en hij boos zal worden op haar erover. Terwijl hij eigenlijk dan boos op de situatie is.

20 dagen geleden

Reactie op Happy mom2be

Deze volg ik even. Zit namelijk ook met het zelfde probleem. Naja ik vind h ...
Wij precies hetzelfde.. ik zie de bui ook al helemaal hangen hoe dit gaat lopen😔 Ik weet dat zij heel graag nog een kindje wilde en dat nu met nieuwe partner ook grote wens is maar vooralsnog is daar nog niks gaande.. ik ben echt heeel erg in dubio hoe en wanneer te vertellen..

14 dagen geleden

Reactie op Preggo2

Wij precies hetzelfde.. ik zie de bui ook al helemaal hangen hoe dit gaat l ...
Ja dat heb ik dus ook. Ik weet dat onze dochter het geweldig vind. Zoon alleen als het een jongen wordt😅. Maar ze zijn beide gek met hun nichtje en neefje. Contact is verder goed zoals het naar zijn zin gaat. Dus beetje dubbel. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er al meer maling aan begin te krijgen. Dit is mijn/ons geluk hier thuis! En dat mag na 12 weken iedereen weten. En als het hun niet zint dan is dat hun probleem. Kinderen zijn 12 en 8. Hun zijn de eerste die het horen. Denk dat ik de andere kant een appje stuur.

13 dagen geleden

Eerlijkheid duurt het langst. Bedenk hoe je het zelf zou willen horen van jouw ex-partner als de situatie andersom zou zijn.