7 Reacties

23 dagen geleden

Ik zit hier ook aan te twijfelen. Ik zou het pas vertellen op het moment dat je zelf wilt dat de rest van de wereld het weet🤣 mijn kids zullen het meteen aan iedereen vertellen ook😋. Gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben nu 4+5 xxx

23 dagen geleden

Wij hebben het vorig jaar, en ook deze keer direct verteld. Ze zijn 10 en 7 en kunnen het heel goed als geheimpje bewaren. Wel weten de opa’s/oma’s het deze keer ook al, en kunnen ze er dus wat meer over praten. Wij wachten de echo rond de 8 weken af, en dan mogen ze het ook op school enz. Vertellen!

22 dagen geleden

Ik wacht tot na de 12 weken als mijn buik dat toe laat. Na 4 miskramen wil ik haar niet van de leg maken. Ze is al 13 en vond het al een beetje een gek idee. Dus we doen het als we zeker zijn💖 Maar dat is voor iedereen zo anders

22 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Ik wacht tot na de 12 weken als mijn buik dat toe laat. Na 4 miskramen wil ...
Wat leuk dat je een kindje verwacht met een grotere dochter thuis! Ik heb een beetje iets soortgelijks, vraag me soms ook af ‘hoe dan?! een baby en een tiener?!’ Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

22 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Wat leuk dat je een kindje verwacht met een grotere dochter thuis! Ik heb e ...
4 miskramen is wel echt zwaar om mee te maken… hoop van harte dat het dit keer helemaal lukt!!

22 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Wat leuk dat je een kindje verwacht met een grotere dochter thuis! Ik heb e ...
Leuk! Je mag me altijd berichten :) Ik ben zelf nog jong (vind ik!😂) maar ze is altijd gewend alleen te zijn. Dus ze zal het pas echt leuk vinden als het zover is denk ik. Is echt even wennen

22 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

4 miskramen is wel echt zwaar om mee te maken… hoop van harte dat het dit k ...
Is het zeker, zoveel mee gemaakt! Ook bb en een eileider minder dit x